FOK.nl / Nieuws / Man rijdt met auto van parkeergarage / FOK!frontpage Jeetje, wij wonen een stad verder
dat hij dan gewoon een kogel door zijn kop knalt. er hadden veel meer gewonden kunne vallen. wat denk je van omstanders die daar toevallig hadden gelopen of iets dergelijks. daar denk je niet bij na als je zelfmoord pleegt. jammer dat als de vrouw waarschijnlijk dit alles wist en zelfs afscheid heeft genomen ze niet even hulp in heeft geschakkeld
Ik snap inderdaad ook niet dat je op zo'n manier zelfmoord pleegt, neem dan een overdosis ofzo. Dat lijkt mij toch het "minst schokkend" voor de nabestaanden.
Ze weten het niet zeker, maar zou het ook wel heel erg vinden als die dat zo heeft gedaan ja.. En van die vrouw helemaal
Het lijkt mij op het eerste gezicht geen zelfmoord, zou persoonlijk voor iets met een grotere slagingskans en minder gevaar voor omstanders hebben gekozen. Misschien een foutje met schakelen geweest, zo'n grote Amerikaan werkt toch net even anders
gelukkig is er verder niemand gewond geraakt. Als ik de auto zo zie verbaasd het me nog dta hij daar levend uit si gekomen
Wij hebben daar vlakbij gewoond...we hebben daar vaak onze auto geparkeerd. Kan me niet goed herinneren of je daar nou zomaar vanaf kan rijden. Ik vind het wel bizar. We komen er nog weleens, ik zal er vast wel aan denken op dat moment. Bah. Moet wel zeggen dat mensen daar vrij hard naar beneden rijden, met vrij hoge snelheid. En als je dan de macht over het stuur verliest... Ik hoorde dat zijn vrouw beneden op hem stond te wachten. Getsie zeg, er zal maar iemand onder hebben egstaan (wel vrij onlogisch daar, de stoep is aan de overkant) maar daar worden wel goederen geleverd voor de Appie wappie. Bah...