Woensdag 13 juli om precies half 9 s'morgens is onze dochter en zusje lindey geboren na een snelle maar vlotte bevalling. S'nachts om 2.45 zijn mijn vliezen gebroken, om 5.00 begonnen de weeen om 5min, ff beneden gezetten en onder de douche. Iets over 6.00 naar boven gegaan naar bed en rond 7.00 verloskundige gebeld want ze kwamen om de 3min. De verloskundige was er om 6.45 en ik had 2 cm ontsluiting, om 10.00 zou ze terug komen en als ik dan 4 of 5 cm had zouden we naar het ziekenhuis gaan. Beneden nog kopje koffie gedronken en tegen 7.50 onder de douche gaan staan om dat de weeen heftiger werden, 10 min eronder gestaan, en wilde mn bed zo snel mogelijk in omdat ik rugweeen en buikweeen kreeg, een maal op mijn bed kreeg ik persdrang, verloskundige gebeld die was er om 8.20 en om 8.25 mocht ik helemaal mee persen en precies om 8.30 is ze dan geboren, zonder inscheuren of hechtingen alleen een heel klein schaafwondje wat minimaal was. Het ziekenhuis hebben we dus niet gehaald, dus lekker thuis bevallen. Op de foto lindey met haar grote trotse broers. grtjes micha