Hoi hoi allemaal, Vanmorgen om 7.20 zijn wij de trotse ouders geworden van Lino. Hij woog 3590 gram, is 48 cm en hij is uberlief en schattig en geweldig. Bevalling ging snel, helemaal voor een eerste. 4 uur naar het ziekenhuis met 1,5/2 cm ontsluiting al. 7.20 was hij dus al. Erg heftige weeen, maar gelukkig duurde het niet te lang. Hij ligt nu lekker te slapen en krijgt zo alweer zijn 4e voeding. Wat een kanjer. Liefs en Kusjes van Lino
@babyhope: Muito obrigado, en foto's volgen nog. Op deze laptop kunnen we niks meer opslaan haha. Balen. @Hartendiefjes, ja he? We zijn ook super trots, omdat hij eerst wat onderkoeld was, wat gelukkig weer goed gekomen is. Hij is zooo actief en zo. Aah ik ben verliefd (A)
Van harte met de geboorte van jullie Lino ! En aan je profiel foto te zien denk ik dat hij een geweldig mooi knulletje is Geniet van elkaar en je kraamtijd!
wihe Jaa ik ben zo benieuwd. Jolisa was echt branco bij de geboorte echt een witje met donker haar en nu haha moccapuntje
Hier nog even een foto van ons prinsje. Allebei al anderhalve week geleden volgens mij. 1e foto hij alleen, 2e waren we even naar mijn ouders.