Dag dames, Even de tijd gevonden om een kort bevallingsverhaal te schrijven! Tis wel al bijna 11 weekjes geleden(oepsie). Op 2 April 2015 moest ik om 7u in het ziekenhuis zijn. Wegens 3 maanden al dat ons madam in stuit lag en niet meer gedraaid kon worden heeft de gyn beslist om een keizersnede te doen op 39 weken. Dus zogezegd zo gedaan,waren iets voor 7 ter plekke,werd aangekleed en kreeg medicatie toegediend etc etc. De ruggeprik geen gelukkig zoals bij onze zoon zeer vlot en heb ik nauwelijks gevoeld. na paar minuten begon het duidelijk te werken en kon ik gaan neerliggen. Na een 15 minuten was alles verdoofd zoals het moet en gingen ze eraan beginnen,denk da ik wel 8 personen rond mij had,ook omdat ik toegezegd had om aan een paar testen mee te doen ivm bloeddruk en nog paar andere! Dat heb je als je naar een UZ gaat. Na een 10 min werd ons prinsesje EMMA geboren om 9u08,ze was 50 cm groot en woog 3,010 kg wat allemaal prima was. Ze heeft nog zeker 45 min bij de papa op de blote borst gelegen terwijl ze mij aan het hechten waren! Na het hechten nog een uur op de recovery en daan heb ik haar voort eerst kunnen vasthouden en de borst geven. Wat een gelukzalig gevoel. Na dat uur op de recovery begon de pijnstilling uit te werken en begon mijn gevoel terug te komen en mensen wat deed dit allemaal pijn!!! Ik had het echt onderschat,kon de eerst volgende dagen wel wenen vd pijn. Chapeau voor de dames die meerdere keizersnedes gehad hebben. Gelukkig is dat allemaal voorbij en gaat het verder prima met ons gezinnetje! Na 6 dagen mocht ik naar huis. We genieten volop van ons complete gezin met zoon en dochter! 19 Mei heb ik Spiraal laten plaatsen want manlief kan pas in Juli gaan voor 1e consult ivm zijn sterilisatie en dan moet je nog terug gaan voor de ingreep zelf en dan na 12 weken een staal van sperma binnen brengen om te kijken of het veilig is , en dan nog een keer na x aantal weken dus dan zouden we pas tegen einde 2015 echt safe zijn en daarom heb ik nog even een spiraal laten plaatsen want hadden echt geen zin om komende maanden nog met condoom te vrijen!! PS: de pil en andere AC die in bloed terecht komen werken niet bij mij wegens medicatie! Verder gaat alles hier zen gangetje en genieten we vollebak. Ik ben nog thuis tot 23 Sept en dan ga ik 10 maanden 4/5 werken(ouderschapsverlof). Dit is het zowat, Groetjes, Laura