Wat voor speelgoed op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door minon, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Wij gaan volgende week twee weken varen met onze boot. (12 meter schip) Nu nemen we M. mee en ze is nu 14 maanden bijna.
    Wat neem je dan voor speelgoed mee? Waar zijn ze niet snel op uitgekeken en is ook redelijk praktisch mee te nemen? De ruimte is beperkt aan boord natuurlijk. Tijdens het varen zit ze in een campingbedje dus zal zich snel vervelen omdat ze dan niet los mag kruipen van ons ivm golven enzo.

2. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Wij zijn net terug van vakantie en wij hebben blokken, puzzel, en stapelblokken en theeserviesje mee gehad op vakantie... ow en een bal!
    Ik weet niet hoeveel ruimte je precies hebt en of je kindje al loopt maar anders zou je nog iets van een opblaaszwembad mee kunnen nemen... handig voor warme dagen en ook zonder water handig en iets meer ruimte als in een campingbed!

3. minon

minon Niet meer actief

Stapelbekers heb ik idd die schrijf ik erbij. Blokken niet maar wel duplo.
    En je zwembadje doet me aan wat anders denken. Ze heeft voor haar verjaardag een opvouwbare ballenbak gekregen. Die past wel in de boot. Dat is ingeklapt een heel klein doosje.
    Zwembadje past wel buiten op de punt maar dat is met varen te gevaarlijk. Ze loopt net sinds een week en in campingbedje (120x60 ofzo) is bedoeld dat ze dus nergens heen kan of al te erg pijn kan doen aan trapjes etc.

4. minon

minon Niet meer actief

Theeserviesje vind ze ook leuk ja maar heb een houten serviesje van de hema en daar kauwt ze op en de verf laat dus los. Dus die heb ik nog even weggezet.

5. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    Wij nemen voor ons zoontje zo,n magic tekenbord mee. En boekjes

6. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Mijn zoontje heeft ook erg leuk gespeeld met de bak wasknijpers, wat pannen en een pollepel en met plastic borden en bakjes. Soms nog leuker dan allemaal hipper de pip speelgoed!!

7. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flessen water waren een enorm succes. Kun je meer rollen, kun je op sabbelen, kun je heen en weer schudden. Kon hij zich lang mee vermaken op de camping. Maar ons zoontje is wel wat jonger zie ik...

Ik zou allerlei verschillende soorten speegoed meenemen. Dus iets om te bouwen, iets om mee te knuffelen, te rammelen etc.

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ringentoren, puzzel, stapelbekers, duplo, blokken trein, een simpele bak water en een lepel, flesje water. Meneertje vindt het allemaal even leuk! :D

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wij hebben met onze dochter rond gereisd en konden dus ook niet heel veel meenemen. Meest in de smaak gevallen: servies (2 euro bij zeeman ofzo) stapelbakjes en boekjes. Oh en de Nijntje memorie viel goed in de smaak. Niet dat ze er iets van begreep, maar wij vroegen haar bv Nijntje en de uil te zoeken in het bakje en daar kon ze zich heerlijk mee vermaken. Ze was toen 16 maanden.

10. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Waar onze man zich mee vermaakt in de auto is vaak: labelo! Wel eentje die leeg is, maar de dop erop en eraf doen is magisch :)

Deel Deze Pagina