Autostoel Romer duo plus ervaringen en vragen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door spriet, 25 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik ben me aan het verdiepen voor een vervolg stoel en nu kom ik op deze uit, wil graag gebruikers ervaringen weten en of het isofix systeem in de stoel verwerkt zit of dat je dat er nog apart moet bij kopen?

2. Katootje77

14 jul 2009
    8
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze autostoel en zijn er heel tevreden over. Dochter zit er ook graag in.
    Het isofix-systeem zit in de stoel verwerkt en hoef je dus niet los aan te schaffen.
    Maar, als je een oude auto hebt, heb je kans dat je er niks aan hebt (de ringetjes waar je de stoel dan aan moet klikken zitten er dan niet in). Je kunt dit zelf controleren door te voelen tussen zitting en leuning of daar metalen ringen zitten.

3. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben deze stoel ook. Zijn erg blij met de aanschaf, de kleine kan goed ongehinderd naar buiten kijken, valt er heerlijk in in slaap. De isofix werkt super makkelijk, je klikt hem er gewoon in. Je moet even op de lijst van auto's kijken of jullie auto erbij staat en dan kan hij gewoon zo gebruikt worden.

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Bedankt!!
    En isofix hebben we wel in de auto heb ik al gecheckt.
    Alleen ging me om de stoel of het erin verwerkt zit en dat je niet meer zo`n systeem los moet kopen zoals bij maxi cosi.
    Maar heb me al verdiept en is me wel duidelijk.

Deel Deze Pagina