Ik ga zometeen bloedprikken. Dit hoeft niet nuchter. Het zijn 2 onderzoeken: - kijken hoe mijn B12-waardes zijn. - trombosebeen uitsluiten Ik heb zo'n verschrikkelijke (spier)pijn in mijn been, ik kan bijna niet lopen. Ik ben er gisteren ervoor naar de dokter geweest. Ze dacht dat het spierpijn zou zijn, maar ik moest van haar bloedprikken om uit te sluiten dat het trombose is. Maar de pijn in mijn been is bijna ondragelijk. Denken jullie dat ik gewoon een ibuprofen kan slikken? Of beïnvloed dit de waardes in het bloed? Wie heeft hier verstand van?
Dank je. Ik heb het gelijk maar even ingenomen, want bloed prikken kan tot 10 uur daar... Ik noem het daar ook nog even. En mocht het toch anders zijn, dan prik ik morgen wel bloed.
Heb je iets gedaan wat zulke hevige spierpijn zou kunnen veroorzaken dan? Als dat niet zo is, denk ik toch eerder aan iets anders. Maar ibu mag gewoon. Uitkijken met aspirine, dat heeft wel invloed op bloeddikte. Was je been ook dik, rood, bleek kouder of warmer als de andere?
Ik heb het geslikt maar ben wel vergeten te vragen of het kon bij het bloedprikken. @ Yenolah, ik heb niks bijzonders gedaan. En aan mijn been is niks te zien. Maar als de pijn aan blijft houden dan ga ik gewoon nog een keer naar de dokter... Eerst even afwachten wat er uit de bloedtest komt....
Ja Tis met spoed aangevraagd en ik werd vanmiddag al gebeld Door de huisarts dat de bloedwaarden niet goed waren. In het ziekenhuis een echo gehad en ik heb een trombosebeen. Nu op weg naar de spoedeisende hulp. Kijken wat ze verder gaan doen. Ben er wel een beetje van geschrokken.
Dank jullie wel. Daarnaast blijk ik ook longembolie te hebben. Ze hebben me opgenomen. Doe geen oog dicht hier...
Dat is schrikken zeg. Ik hoop dat ze je iets kunnen geven waardoor het snel weer beter wordt. Heb je al uitleg gekregen over wat je kunt verwachten qua behandeling?
Sterkte zeg! Schrikken zeg, zo denk je spierpijn te hebben en heb je een trombose been en longembolie. Hoe nu verder met je?
Nog bedankt voor de sterktewensen. Ik ben weer thuis, heb er een nachtje gelegen. Ik heb bloedverdunners gekregen en krijg een speciale steunkous aangemeten. Nu rustig aan doen. Ben benieuwd hoelang het herstel word. Ik kan op dit moment bijna niet lopen en moet alles uit handen geven. Met mijn hoofd wil ik zoveel maar mijn lichaam laat dat nu even niet toe...