Masami, dat vind ik inderdaad ook erg moeilijk. Hij heeft alles van A tot Z verteld. Het is in een tijdsbestek van 2/3 weken gebeurt. Enigszins begrijp ik ( en dat klinkt zo dom en raar om dat te zeggen) hoe het is gelopen. Het was makkelijk, het kon en puntje bij paaltje kreeg hij 'm niet omhoog ( zegt 'ie) maar hij heeft het zeker geprobeerd. Z'n l*l had meer verstand dan de rest van zijn lichaam op dat moment. Verder wil ik jullie bedanken. Ondanks dat ik soms een dikke biatch kan zijn, en het niet met iedereen kan vinden, waardeer ik dit ontzettend. Echt heel erg bedankt.
Oh wat vreselijk!! Ik vind het ontzettend knap dat je het nog wilt proberen. Lijkt me ontzettend moeilijk. Veel sterkte!
Ik heb alleen de op gelezen. Wat erg voor je Assz! En knap dat je het nog eens wilt proberen. Het is nooit zo zwart wit dat vreemdgaan direct exit is. En indien hij echt spijt heeft en bereid is eraan te werken kan je relatie er ijzersterk uitkomen. Ga op je gevoel af, jouw gevoel heeft het goed. Voel je dat hij echt spijt heeft, dan is dat waarschijnlijk zo. Voor jouw helings proces is het belangrijk dat hij voelt wat het jou doet. (Dus niet alleen weten, echt voelen) Laat niemand jou vertellen wat je moet doen, of je moet blijven of hem eruit moet zetten. Dat kan alleen jij beslissen. Wees niet streng voor jezelf en maak jezelf wat dit betreft geen verwijten. Als jouw man echt in therapie wil en nu zich voor jullie inzet is dat een goed teken. Neem de tijd om te rouwen, om te voelen wat dit met je doet. Dat is rot en zwaar maar als je over je gevoel heen gaat kun je het nooit verwerken. En heel veel sterkte en succes!!!! Ik hoop echt dat jullie hier goed uitkomen. Vreemdgaan is niet altijd het einde mits de vreemdganger echt beseft wat de impact is. Dikke knuffel!!!
Wat erg voor je, een nachtmerrie, ik weet hoe het voelt. Mijn exman heeft hetzelfde gedaan toen we getrouwd waren en al een kindje hadden. De spijt was zo groot (dacht ik) maar het gebeurde toch weer.. Ik kan gewoonweg niet begrijpen, dat een man, jouw man, heel heel bewust met iemand gaat afspreken om er de koffer mee in te kunnen duiken. Dat je willens en wetens de vrouw van wie je beweert te houden, zo glashard belazerd. Ik vond het zelf ook een verschrikkelijk idee, dat er ergens een vrouw was, die met mijn man berichten uit wisselde, en afsprak, en misschien wel dacht..pffff lekkere vent heb jij. Ik had het gevoel dat hij gewoon schijt had aan mij, totaal geen respect dus. Ik heb het vertrouwen ook nooit meer terug kunnen krijgen. Ik ging er echt kapot aan. Wij hebben geen relatietherapie gedaan oid. Ik persoonlijk geloof daar namelijk niet in. Bij ons speelde ook nog dat hij agressief was en zijn handen niet kon thuis houden. Ik heb voor mezelf en de kinderen gekozen, de beste beslissing van mijn leven. Je moet natuurlijk in een relatie blijven investeren in elkaar, maar dit is voor mij duidelijk een grens te ver, veels te ver. Heel knap dat je relatietherapie wilt proberen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je kapot van verdriet bent, woedend teleurgesteld, vol vragen.. waarom wil hij jou en jullie gezin, alles wat jullie samen hebben opgebouwd op het spel zetten. Ik kan ook nooit geloven als mensen zeggen dat ze hun partner weer volledig kunnen vertrouwen, in mijn ogen heeft hij bewezen dat hij niet te vertrouwen is punt, dat kan je gewoon niet ongedaan maken. Er komt altijd een moment dat je nee kunt zeggen, ipv ja te doen. Ik wil je heel veel sterkte wensen, vind het altijd zo rot voor iemand die dit meemaakt, je weet niet waar je het zoeken moet..pfff verschrikkelijk. Zorg goed voor je zelf.
Aszz: jeetje dit meen je dikke knuf, en ik hoop dat je er samen uit kunt komen . Verder pas op je zelf dat is enige advies wat ik je kan mee geven. Verder geen woorden voor.
Ohw jeetje wat erg zeg!!, ik kan me niet voorstellen hoe ellendig en verraden jij je moet knuffel. Knuffel meid!! Pas las ik ergens een post van je en toen dacht ik nog, die meid heeft een fijn leven.. En dan krijg je dit voor je kiezen.. Waar is hij nu? En hoe gaan jullie nu momenteel met elkaar om? En weet je ook waar hij haar van kent? Vresekijk zeg.. Ik wil je veel sterkte wensen!! Hou je taai en gooi (hier) er vooral alles uit
Meid toch. Heftig zeg. Het overkomt je en je hebt er niet om gevraagd en toch moet je er mee dealen terwijl heel je leven op zijn kop staat. Erg moeilijk. Dat het bewust gepland is en dat hij er ook nog eens over heeft gelogen lange tijd lijkt mij heel moeilijk. Dat maakt het erg onbetrouwbaar. Sterkte om dit een plek te geven en om verder te gaan met alles wat er nu op je pad komt.
Wow jeetje, ik zag de topic titel en jouw naam Aszz en schrok zelfs een beetje. Wat een hel voor je Wel heel knap dat je in therapie wil gaan, dat hij individueel in therapie is is goed en dat je zelf meteen al in ziet dat je ook hulp wil door je depressie verleden! Respect hoor en ook dat je dit zo, onder je eigen naam, hier durft neer te zetten. Ik weet verder niet veel te zeggen, ik wil je veel sterkte wensen en wijsheid voor de toekomst. Hele dikke knuffel voor jou!!!
Ja ik dacht echt dat het allemaal goed zat. Siril, verschrikkelijk zeg. Daar ben ik nu ook zo bang voor, dat hij het weer doet. Daar wil ik helemaal niet aan denken. Hij is thuis, ik kan hem wel een week de deur uit schoppen maar dan? We hebben de afgelopen 24 uur alleen maar gepraat, gehuild, gepraat en nog meer gehuild. Allebei gewoon bijna niet geslapen. Gelukkig vanochtend meteen bij de HA terecht. Hoe hij haar heeft ontmoet klopt imo allemaal wel. Echt pieped up, via marktplaats iets gekocht. Begin december. Contact whatsapp, toen via snapchat. Hij moest halverwege december een nacht in een hotel voor z'n werk, klopt ook heb ik nagevraagd bij de werkgever, bij haar in de buurt. Daar is ze langs gekomen. Hij geeft aan de appjes en contact inderdaad spannend te vinden. Maar toen het dan eindelijk zo ver was, zegt hij dat het vooral ongemakkelijk was. 'Echte seks' is ook niet gelukt volgens hem maar ja. 3 dagen daarna zijn we op wintersport gegaan, hij zegt dat hij toen geen contact heeft gehad. Eenmaal terug lag ik naast hem op de bank, toen zag ik dat hij een snapchat kreeg die hij snel weg drukte. Ik had al een onderbuik gevoel en toen gingen alle alarmbellen af. Uiteindelijk toegegeven ( na veel gelieg en gedraai ) dat het alleen maar contact was. Yeah right. Veel gezeik maar dat was alles zei ie. Maar dat onderbuik gevoel bleef. Tot dit weekend. Ik vond het eea in zijn telefoon nog uit december. Geconfronteerd. Weer liegen. Weer een halve waarheid. Gisterochtend gebluft. Dat ik veel meer wist dan hij dacht. foto van een tas gemaakt die klaar stond. Toen is hij in paniek naar huis gekomen. En heeft hij EINDELIJK verteld wat hij heeft gedaan. Dus dat.
Ik heb trouwens nooit gedacht dat ik hem zou slaan maar ik heb 'm in elkaar geramd. Kinderen waren op school trouwens. Ik had zo bizar veel woede. Schrok me rot van mezelf.
Jeetje assz wat een piepnieuws zeg. Ik kan je geen advies geven, maar wilde gewoon even laten weten hoe piep ik het voor je vindt. Ik hoop dat je er een weg in vindt die bij jou past. Denk hierin ook vooral om jezelf, cijfer jezelf niet weg.
Sjees man Aszz wat een verhaal hoe je er achter bent gekomen. Niet dat hij het meteen zegt, nee ook nog eens langdurig liegen.... Wat is de reden voor dit alles? Behalve spanning en dat soort smoesjes? Wat maakte dat hij ervoor open stond? En het doelbewust heeft gedaan? Bewust alles op het spel heeft gezet? Wat respectloos naar jou toe. En waarom huilt ie nu? Omdat het ontdekt is? Of is hij echt oprecht? Moeilijk te doorgronden lijkt me.
Normaal is vreemdgaan voor mij not done. Maar als ik jou verhaal zo lees weet ik eigenlijk ook niet meer wat ik zou doen.... Voor jezelf, je kindjes. Wauw moeilijk. Sterkte met de keuze, hopelijk komen jullie en vooral jij er uit..
Wow jeetje zeg.. Wat heftig allemaal Het liegen en draaien was omdat hij bang was voor de consequenties ? Ergens 'gelukkig maar' dat het niet lukte, dat zijn lichaam tegen stribbelde, er was toch ergens het geweten dat het fout was wat hij deed.... Maar dat maakt helemaal niets goed natuurlijk!! Het is vreselijk.. En alles is nu gewist van die andere vrouw? Wat een kutwijf ook