Hij is vreemd geweest

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63

Ik typte toch echt iets anders dan nare vrouw hoor;)

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik word verdrietig van dit verhaal, terwijl ik je niet eens ken. Maar vind t zo'n k**situatie voor je. Ook om hoe je het schreef; het wordt gewoon niet meer zoals het was. Wil je veel sterkte en wijsheid wensen. Hoop ook echt dat je geen terugval gaat krijgen in je depressies, snap die angst zo goed. Trek op tijd aan de bel!

3. Islah

Islah Niet meer actief

Heel veel sterkte toegewenst aszz.

4. rums

rums Niet meer actief

Dit inderdaad.

Sterkte.

5. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte meid. Ik weet wat voor hel het is. X

6. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Oh nee toch aszz :(. Dit wens je je ergste vijand niet toe... Ik schrik er echt een beetje van hoewel ik je niet in real life ken.

Weg is je veilige gevoel, je basis.

Maar jullie kunnen hier door raken als jullie er alle twee voor willen vechten! Maar wees voor nu maar boos en triest en ... Heb je alle recht toe!

Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Vreselijk zeg, idd je ergste nachtmerrie :( respect dat je er voor wilt vechten. Heel veel sterkte en een dikke knuffel

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Jee, hoop dat de relatietherapie jou/jullie in dit proces kan begeleiden. Sterkte!

9. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Klinkt gek maar ik ken je helemaal niet maar trek t me enorm aan. Je komt hier op t forum over als een lieve, eerlijke en sterke vrouw en dan dit. Gun je niemand maar jou zeker niet. Nogmaals sterkte met de situatie.

10. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wat vreselijk :(

Mijn vriend is ook eens vreemd gegaan en voelt zich nog elke dag schuldig.
    Hij doet er nu ook alles aan om onze relatie te behouden want nog een keer een misstap en hij weet dat het over is.

Ik kan je alleen vertellen dat je er echt zoveel mogelijk over moet praten en dat het vertrouwen voor lange tijd weg zal zijn.
    Ik vind het enorm dapper van je dat je het nog probeert en dat je voor je relatie wilt vechten.

11. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Heel veel sterkte! Ik snap het liegen en draaien wel. Vind dat de vreemdganger beter met schuldgevoel kan zitten, dan de andere partner met verdriet!
    Ik zou mijn man ook de deur niet uit zetten, denk dat mijn leventje mij meer waard is dan een een seksdate van mijn man.
    Willens en wetens is wat mij betreft niet erger dan een slippertje. Zou me juist zekerder voelen bij willens en wetens. Anders zou hij bij iedere brainfart een slippertje kunnen maken.
    Heel veel sterkte!!

12. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Jee, heftig hoor. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ben ik het niet mee eens. Het vertrouwen kan echt terug komen , maar dit duurt even. Het kost bloed zweet en tranen maar het kan écht goed komen. Ik zeg niet dat het makkelijk is. Maar het kan echt.

Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen. Als je wilt kan je mij pb'en. Helaas heb ik hier ervaring mee. Maar hier is alles goed gekomen , sterker nog wij zijn enorm sterk geworden samen.

14. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Jemig meid, wat een nachtmerrie inderdaad. Ik hoop dat de therapiën helpen. Vertrouwen moet weer terug groeien en dat heeft tijd nodig. Ik hoop dat jullie er samen uit komen, met of zonder elkaar. Sterkte!

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Toen ik jou naam en topictitel zag dacht ik meteen neeee!! Dikke knuf!

Wat ik je wel wil meegeven ga echt alleen op je eigen gevoel af en doe niet wat anderen zeggen omdat zij vinden dat dit moet. Hier is dit ook een aantal jaar geleden gebeurd. Doordat het houden van heel groot was (nog is) zijn wij ook in therapie gegaan en veel gepraat etc.. Sterker nog wij zijn er veel sterker uit gekomen en kan hem zelfs veel beter vertrouwen dan voorheen. Je kunt het niet vergeten maar wel vergeven uiteindelijk.

Sterkte ermee lieve Assz.

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wat een nachtmerrie. Zo staat ineens je leven op z'n kop..
    Hoop dat jullie het weer op de rails kunnen krijgen en dat je man door het stof gaat.

Enne ik zou ook gaan meppen van frustratie. Liegen en bedriegen kan ik ook zo niet tegen.

17. Colour

Colour Bekend lid

5 feb 2013
    644
    173
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    AAA meis, wat heftig dit zeg:(

Ik wil je onwijs veel sterkte en wijsheid toewensen in deze zware tijd.
    Maar vergeet je zelf niet he , dit zegt niks over jou!
    Jij hebt niks fout gedaan.

18. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Hoelang heeft het geduurt? Hier is het na 2 jaar nog echt niet terug. En dan is hij nog niet eens 'echt' vreemdgegaan.. Enkel Whatsapp contact.

Sterkte ts!! Goed dat jullie er beide over praten! Dikke knuffel

19. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Jeetje, wat klote voor je.
    Ik kan niet zeggen dat ik heb meegemaakt wat jij nu mee moet maken.
    Ik vind wel knap dat je er zo mee om gaat!
    Ik wil je gewoon veel sterkte wensen, en laat al je verschillende emoties maar los komen.

20. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heel erg veel sterkte lieve Aszz......meer weet ik even niet te zeggen....behalve dat ik aan je denk...

Deel Deze Pagina