Hij is vreemd geweest

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat vervelend zeg! Sterk van je dat je een manier wilt vinden om eruit te komen samen. Ik hoop dat het vertrouwen te herstellen valt. En dat jij hier ook goed uit komt. Pff heavy....

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Helaas een herkenbare situatie. De liefde voor mijn ex was helaas ook niet zomaar voorbij. Toen ik er achter kwam dat mijn ex al minimaal een jaar met meerdere vrouwen is vreemd gegaan had ik ook nog hoop boor 'ons'.
    Het doet intens veel pijn. Nog steeds begrijp ik niet dat iemand niet alleen zn eigen leven, maar ook dat van zijn gezin zó op de kop kan zetten.
    Die van mij heeft trouwens nooit echt spijt gehad volgens mij. Het voelde allemaal zo goed zei hij.
    Ik realiseerde me op een gegeven moment dat als ik door wilde met hem hij zichzelf ook constant moest gaan verantwoorden naar mij toe, wegens het gebrek aan vertrouwen. Dat werkt niet voor mij.

De enige tip die ik je kan geven is het dag voor dag te nemen. Het is een rollercoaster waar je inzit.
    Ik ben trouwens een blog begonnen wAar ik alle rauwe emoties opgekwakt heb. Gewoon voor mezelf. Dat werkt ook.
    Als je me wil pb-en mag dat altijd!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Bedankt lieve, lieve dames 😘
    Hoe lullig ook, het is fijn om te lezen dat ik niet de enige ben en dat er relaties wél uit zijn gekomen.

Ik waardeer al de lieve berichtjes écht heel erg.
    Doet me goed 😊

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Wat een nachtmerrie ja. Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen met de relatietherapie. Heel veel sterkte met alles

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Oh meid....wat een hel voor je!
    Ik hoop dat jullie hier uit gaan komen. Maar denk je nu vooral even aan jezelf?!
    En de kinderen??? Die hebben ws ook wel door dat er 'iets' aan de hand is?!

*digi knuf*

6. Desjavu

Desjavu Actief lid

29 dec 2015
    306
    0
    0
    Ik wens jullie het beste toe... En voor jou heel veel sterkte.
    Ik heb geen tips of advies, maar ik heb respect voor je!!

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bah Aszz... heel veel sterkte, wat k*t voor jullie!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

De kinderen hebben wel wat door. Is ook niet te missen, met al dat verdriet en die beladen sfeer.
    Daarom zijn we vanmiddag om tafel met ze gaan zitten. Uitgelegd dat mama zo verdrietig is omdat papa heel erg heeft gelogen. Dat wij hiervoor naar de dokter gaan en dat wij wel heel erg veel van elkaar houden. En heel erg benadrukt dat hun er absoluut niets aan kunnen doen.
    Gelukkig zijn het 2 nuchtere jongens die niet zoveel piekeren.

9. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Eerlijk ? Ik denk wel een paar jaar voor ik hem écht weer vertrouwde. Tuurlijk beetje bij beetje ging het beter , kwamen er dagen dat ik er niet aan dacht. Maar eerlijk echt vertrouwen kwam pas een paar jaar later.

Hier is hij ook niet met haar naar bed geweest , wel paar keer afgesproken met zijn zus en nieuwe vriend erbij ( was toen de beste vriendin van schoonzus). Mijn schoonzus zat in scheiding en kreeg een relatie met een oude familie vriend zeg maar die mijn vriend dus ook al jaren kon en sinds een tijd mee werkte. Hun hebben wel weken sms contact gehad , wat vrij Tsja intens ging zeg maar. Al die leugens , al het bedrog. Ik had "liever" dat die dronken een slippertje had gemaakt als dit. Vreselijk. Maar goed het is een heel verhaal dit is een korte versie.

Als er aan terug denk kan ik nog verdrietig worden en voelen wat ik toen voelden. Zoveel onmacht , je voelt je zo in de zeik genomen. Maar zoals ik al zei het wordt beter. Het heeft alleen heel lang geduurd. Ook hij heeft bij mij heel wat te verduren gehad ik was zo enorm achterdochtig , controleerde alles tegen het dwangmatige aan. Tuurlijk terecht maar het was niet de oplossing. Sterker nog , hierdoor bleven we juist te veel in het verleden hangen. Ik heb het echt los moeten laten. Beetje bij beetje ging het beter , werd het vertrouwen beter en onze liefde sterker en sterker.

En nu ? Ik kan mij niet voorstellen dat dit gebeurd is. Niet alleen ik ben veranderd maar hij ook. Onze relatie is ook enorm anders als toen.

Ook jij mag mij altijd een pb sturen Sija.. Ik wil hier niet mijn hele verhaal doen want het draait niet om mij nu ;) jij in iedergeval heel veel sterkte het is niet makkelijk.

10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.819
    113
    Goed gedaan zeg. Mooi dat dit jullie lukt. Mooie manier van omschrijven ook.

11. topper12

topper12 Niet meer actief

Heel veel sterkte!

12. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is goed dat je van je aftypt en ik begrijp heel goed waarom je er geen punt achter hebt gezet.
    Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, alleen had mijn (destijds nog) vriend met een collega gezoend. Wat het extra moeilijk maakte was dat hij echt verliefd was op haar.
    Ik ben vier dagen weggeweest. Daarna hebben we samen besloten onze schouders eronder te zetten.
    Het heeft heel lang geduurd voor ik het van me af kon zetten en ik heb jaren gehad dat het steeds omhoog kwam ik ik verwijten o zijn oren slingerde. We zijn nu 9 jaar verder, 16 jaar samen, getouwd en krijgen bijna ons tweede kindje. Het heeft onze relatie gevormd en we zijn nu sterker dan ooit.

Sterkte!

13. skye81

skye81 Bekend lid

24 aug 2013
    920
    11
    18
    NULL
    NULL
    Ik wilde je heel veel sterkte wensen! Vergis je niet je gaat nu echt even door een rouwproces en je hebt hier zwaar liefdesverdriet van (uiteraard) Je man is niet meer diegene die je dacht dat hij was en dat is gewoon een shock.

Mijn theorie is dat de reden achter vreemdgaan echt ligt bij degene die het doet en zoek het niet bij jezelf ajb. Niet dat je dat doet maar word niet onzeker over jezelf of dat je iets verkeerds hebt gedaan. Misschien is je man ongelukkig of zit hij niet lekker in zijn vel .Vreemdgaan kan stress doen wegnemen en dat was misschien te verleidelijk om te weerstaan. Hij zal nu wel echt aan zichzelf moeten werken en aan jullie relatie vind ik. Ik hoop dat jullie hier uit gaan komen. Het gebeurd vaak hoor en het hoeft echt niet het einde vd relatie te betekenen.

Neem rustig je tijd om dit te verwerken en ik wens je veel sterkte!

14. mumija

mumija Niet meer actief

Wat erg Aszz..:( Heel veel sterkte..

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Heel veel sterkte en ik vind het knap van je dat je dit topic hebt geopend. Je bent toch een heel bekend lid en dan is het toch stukken moeilijker dan als je hier nog niet zo lang zit.

Ik wil je veel sterkte toewensen en superknap hoe jullie het met de kinderen oplossen.

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jeetje Aszz, wat rot voor je! Ook ik wil zeggen dat ik het knap vind dat je hem niet gelijk de deur hebt gewezen en samen in therapie wil. Ook snap ik dat, je bent al zo lang samen, hebt je kinderen en wat je zegt, je houd ook nog van hem, al ben je woest en verdrietig tegelijk, je gevoelens zijn ook niet van de 1 op de andere seconde weg.

Ik wil je heel veel sterkte wensen.

17. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Oh wat ontzettend k*t voor je! Ik hoop oprecht dat jullie eruit komen!
    Ik weet niet wat ik zou doen in deze situatie maar ik vind het ontzettend knap hoe je het oppakt tot nu toe. Heel veel sterkte toegewenst en wat anderen idd al schreven: zorg goed voor jezelf!
    Dikke knuffel vanuit hier!

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Oh jeejtje meid :( wat ontzettend naar! Ik weet echt niet wat ik zeggen moet... Wil je heel veel sterkte toewensen...

19. Iweks

Iweks Niet meer actief

Zo herkenbaar! Ik had t zelfde ...

20. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Ach meid wat erg. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.

Deel Deze Pagina