Jeete meis, ik schrik ervan! Ik vind het enorm knap van je dat jullie relatie probeerd te redden. Het komt vast goed, maar het zal wel een lange weg zijn. Proberen het vertrouwen terug te vinden en de nare plaatjes en gedachtes in je hoofd proberen te verbannen. Heel veel sterkte!
Sterkte Aszz, Wat een vreselijke situatie, hier vraag je niet om. Wat erg ook dat je maatje, je beste vriend je zo besodemieterd. Het lijkt me heel lastig om het vertrouwen weer terug te krijgen, maar ik vind het ontzettend knap dat je er meteen voor wilt vechten. Petje af. Ik benijd je niet en heb geen ervaring met deze situatie, maar ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen.
Jeetje Aszz, ik schrik ervan! Wat een ontzettende e*kel om dit te flikken! En er dan zo omheen liegen. En waarom? Waarom alles op het spel zetten, voor een avondje spanning en 'plezier'? Bah ik vind het zo laag rn zo erg voor je! Heeft hij er echt spijt van of heeft hij er spijt van dat jij erachter bent gekomen? Ik zou dat heel moeilijk vinden. En kotsmisselijk zijn. Hoop dat jullie er samen uit gaan komen, voor jullie jongens, en natuurlijk voor jullie zelf.
Jeetje Aszz, Wat erg! Heel moedig van jou dat je toch verder gaat met deze man. Echt respect voor. Knuffel!
Lees je topic.. ken je niet maar ik wil je wel ontzettend veel sterkte wensen. Wat een rotsituatie! Dit gun je niemand.. Hoop dat je veel kracht kunt vinden om een goede beslissing te kunnen maken.. liefs!
Jemig meis, op één of andere manier had ik dit nooit bij jullie verwacht....het kwam over alsof jullie een ontiegelijk goede en hechte relatie hadden. 😢 Super van je/jullie dat jullie gelijk hulp hebben ingeschakeld en de koe bij de hoorns pakken om hier samen weer uit te komen. En hoe jullie het aan de jongens hebben uitgelegd is ook top. Zeker als er kinderen in het spel zijn vind ik altijd dat je verplicht bent om alles op alles te zetten om de relatie te redden en (weer) goed te maken. 👍🏼👏🏼 Ik kan mij voorstellen hoe vreselijk klote je je nu moet voelen. Alsof de grond onder je voeten is weggerukt. Maar er zijn echt wel huwelijken bij wie er één ooit is vreemdgegaan en het stel er beter en sterker dan ooit uitkomt dus houd je daar aan vast. Maar het zal zwaar worden met veel bloed, zweet en tranen voor jullie beiden vermoed ik. En het zal tijd, véél tijd nodig hebben voordat de scherpste kantjes eraf zijn en het vertrouwen bij jou weer begint te groeien. Maar het kán dus wel, zeker omdat je altijd overkomt als een hele sterke nuchtere vrouw. En misschien zal het nooit meer zijn zoals het was, maar anders hoeft niet altijd slechter te zijn, integendeel. Het zou best wel eens kunnen dat jullie hier beiden uiteindelijk juist nóg sterker en gelukkiger uitkomen omdat jullie allebei zoveel zullen leren over jezelf en elkaar en 'life' in het algemeen terwijl jullie deze strijd aangaan. Dat kan eigenlijk alleen maar goede dingen opleveren op lange termijn, gegarandeerd. 💡💡 Heel veel kracht toegewenst meis, het komt uiteindelijk echt wel goed allemaal. PB staat altijd open als je wilt spuien.
Ook hier ervaring met een man die wel eens vreemd is geweest, het bleef bij hem wel bij zoenen voor zover ik weet. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nooit meer 100% heb kunnen vertrouwen, ik zal nooit m'n hand in het vuur steken dat hij het nooit meer zal doen, maar waar ik wel volledig op vertrouw is zijn liefde voor mij. Ik heb me altijd zijn nummer 1 gevoeld. Klinkt misschien een beetje gek maar uiteindelijk hecht ik meer waarde aan de liefde tussen ons en het vertrouwen dat wij bij elkaar horen, dan aan die kus hier en daar. Natuurlijk, liever niet, maar ik snap ook dat het best heel spannend is als je iemand ontmoet en dat het een beetje flirterig wordt. Dat hoeft niks af te doen aan zijn liefde voor jou! Ik wens je heel veel sterkte, deze tijd is natuurlijk zwaar k. Ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen.
Ik ken je natuurlijk helemaal niet maar dit had ik nooit bij jullie verwacht. Wat erg! Heel veel sterkte.
Veel sterkte! Vind het bewonderenswaardig dat je er nog voor wilt gaan! Maar zoals al gezegd: je kan heel hard roepen: als ie vreemd gaat, schop ik hem eruit. Maar zo werkt het natuurlijk niet altijd. Er zijn meer mensen bij betrokken. En soms verdienen mensen een tweede kans.
Bedankt voor de lieve en mooie woorden. 'Fijn' om herkenning en steun te lezen. Ik geloof dat hij spijt heeft. En ik maak mij ook zorgen om hem. Momenteel trekt hij het niet echt, wat hij mij heeft aangedaan. En de jongens. Maar ook zichzelf. Zulke leugens en acties tasten je hele persoonlijkheid aan. Hij vindt mij te lief, te begrijpend tegen hem momenteel. Tsjah. En ik haaaaaat het soms dat ik zoveel van hem hou. Het maakt mij zwak 😔 De nachten zijn lang en kut, bleh. Soa test ligt inmiddels bij de huisarts, daar krijgen we volgende week uitslag van. Het vliegt me wel naar de strot. Ben blij dat hij gesteriliseerd is 😅
Geef het tijd. Ook al is alles nu kl*te... kan er binnen enkele maanden al helemaal anders uitzien. Time will tell.. maar krop niets op. Huil, roep, praat ... en verwacht van hem hetzelfde. Pas als jullie beiden open zijn met elkaar kunnen jullie er misschien samen uitkomen.
Poeh Assz, ik schrik hier ook van zeg. Zoiets verwacht je gewoon niet, maar het kan natuurlijk iedereen overkomen. Allereerst wil ik je heel veel sterkte wensen. Ik hoop echt voor jullie (vooral voor jou en de kinderen) dat jullie hier uit komen en dat het jullie uiteindelijk samen sterker maakt. Ik vind het heel knap van je dat je er voor wil vechten, ik denk dat dat een goede keuze is. Ik riep vroeger altijd dat vreemdgaan meteen exit zou zijn, maar sinds de kinderen er zijn denk ik daar toch anders over. Ik denk dat het heel goed is om alles te proberen wat in je macht ligt om het goed te maken. Ik geloof ook echt dat iemand zo veel spijt van zijn acties kan hebben, waardoor hij nooit meer in herhaling valt. Ik hoop dat je hem uiteindelijk weer kunt vertrouwen en dat hij in ziet dat hij de leukste vrouw gewoon al thuis heeft zitten.
Wauw aszz, we zijn het lang niet altijd met elkaar eens maar dit gun je echt helemaal niemand. Ik vind het heel moedig hoe je er mee om gaat, ook al zul je dat zelf niet zo zien! Digi knuffel meis!
Ook hier haal ik weer veel herkenning uit. Super dat jullie er voor willen gaan. Hier is uit elkaar gaan geen een keer in me opgekomen. Daarvoor hou ik te veel van hem. Misschien als hij er een affaire van een paar maanden naast had dat ik er dan anders over dacht maar dit was een (hopelijk!!) eenmalige vergissing. Er over praten en je gevoelens uiten naar elkaar is heel belangrijk. Jij mag zeker aan hem laten merken dat je boos en verdrietig bent. Nu is alles nog vers dus het is logisch dat jullie er veel over praten. Wat wel belangrijk is mocht je jullie toekomst willen laten slagen: dit mag niet tussen jullie in komen te staan. Oftewel, probeer het bij ruzies of discussies niet steeds op te rakelen en voor zijn voeten te gooien. wil je echt met elkaar verder dan zul je dit uiteindelijk achter je moeten laten. En geloof me, dat is héél moeilijk en heeft tijd nodig maar komt uiteindelijk wel ten goede van je relatie als je dit kunt.
Zie je, je hebt je humor nog....komt wel goed met jou hoor meis! 😉 Maarrreuh, je man moet niet blijven hangen in een soort martelaarschap hè. Natuurlijk is hij een ontiegelijke l*l geweest door jou te bedriegen maar laat hem dan ook nu een echte vent zijn en zichzelf een schop onder z'n hol geven en hoppa aan het werk....met zichzelf, met jou, met de kleine mannen. Ik krijg nu de indruk dat hij heel passief zwelgt in een soort schuldgevoel, maar daar schieten jullie geen van allen iets mee op. Dus in dat opzicht heeft hij misschien wel gelijk en ben je té lief en té begripvol....en moet jíj hem dus die schop geven als hij dat zelf niet doet.