wie ergert zich ook zo aan hun snurkende man/vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door veghelsemeid, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    heey heey

ik erger me echt aan me vriend

hij kan sow hard snurken snachts

kan er niks aan doen,maar kan er niet tegen

als ik in slaap ben gevallen,en hij begint te snurken

dan ben ik gelijk klaar wakker en kan niet meer in slaap komen

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ooooh IKKE!!! en dan dat geblaas en gehijg. vreselijk! gRRRR

3. casadimama

17 apr 2009
    58
    0
    0
    Owwwww ik ook,,,vreeeeeselijk is dat!! En dan ook nog zeggen ik snurk niet, hahaha sure :S

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Mijn man snurkt iedere dag en eerst kon ik er niet van slapen en sliepen we ook bijna altijd apart maar nu ben ik het gewend en slaap ik gewoon erdoorheen maar af en toe haalt ie wel eens een hoger volume en dan word ik wel wakker..

Wij hebben alles al geprobeerd maar niks helpt en meneer is te lui voor naar de huisarts te gaan.

Hij doet vaak rare dingen in z'n slaap...Hij schokt vaak met z'n lichaam en houd z'n adem soms 2 minuten op...Ik vind het echt eng maar hij zegt steeds jaja ik ga wel naar de dokter maar het komt er steeds niet van!!!grr!!! zelfs vandaag al een paar keer gezegd omdat ie al 3 maanden een knobbeltje onder z'n oksel heeft

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh hier nog één! Vreselijk. Heb slapeloze nachten ervan!
    Het is zo hard! Ik schop hem altijd gewoon, maar dat helpt niet..
    grrrrr

Mijn vriend is er zelfs aan geopereerd. Amandelen eruit.
    Maar het is alleen maar erger geworden!:x

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha erg he...

En dan heb ik ook nog een dochter die de laatste tijd slecht slaapt en alleen tussen ons in wil liggen...en die snurkt ook!!

Ik gebruik oordopjes...ik hoor het nog wel..maar minder 'hard' om het zo te zeggen hihi..En dan kan ik doorslapen, de kleine hoor ik toch wel...vanaf het begin word ik direct wakker dus daar maak ik me geen zorgen over.

En ik slaap als een roos!!!

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

vreselijk!!!! vroeger was het altijd alleen als hij wat had gedronken, maar de laatste weken echt iedere nacht!!!

hij had laatst een flinke blauwe plek op zn arm van al dat gepor van mij..

8. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja hier nog eentje. Elke nacht een houtzagerij naast je hoofd. verschrikkelijk! Krijg er echt moordneigingen van.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    oordopjes werkte bij mij nooit want dan hoor ik de hele tijd mezelf ademen en dat vind ik ook best irritant

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

gek genoeg kan ik het van plurk wel hebben ( slaapt ook sinds kort weer bij ons)

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

en weet je wat nog het aller ergst is???

ik: eejoh je snurkt!
    hij: nie waar man ik ben klaarwakker!
    ik: ja dag vasthouden dat gevoel
    hij: mauwerd........ ( en snurkt meteen weer verder)

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    zoooooooooooooooooo irri!!

ik roep dan altijd zijn naam en dan zeg ik iets van : johoe de bomen zijn op hoor!!! of : je doet het weer!!
    dan weet hij voldoende, draait op zijn andere zij en snurkt gewoon weer verder!!:x
    dan zeg ik er iets bozer nog iets van , dan krijg ik meestal doodleuk te horen dat hij er ook niets aan kan doen:$, waarop ik vervolgens weer zeg dat ik er ook niets aankan doen dat ik er niet van kan slapen:D.

kortom erg vervelend, het ergste vond ik het nog toen ik zwanger was, in 2007 had je snachts nog van die belspelletjes, lag ik dus snacht om 3 uur klaarwakker met mijn dikke buik naar een spelletje te kijken of een pokermatch.
    vond het dan zo irri als hij toen aan het snurken was, ik had het echt zoiets van laat mij nou eens tv kijken!!!:D

ben toen ook weleens snachts gewoon met mijn dekbed op de bank gaan liggen.

maar goed, lang verhaal, wie heeft de oplossing!!! behalve hem op een andere kamer leggen want die hebben we niet. tja of hij moet in het peuterbed van de oudste en dan leg ik die lekker bij mij in bed, haha!

joyce

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Had ik ook totdat ik andere ging gebruiken...welke heb je geprobeerd weet je dat nog?

Trouwens...dat vind ik dan weer minder irritant als dat houtzagen naast me oor hahaha....daar kom ik niet van in slaap en als ik dan wakker word (wat ik vaak word) kom ik niet meer in slaap.

Arme man sliep door mij slecht doordat ik constant aan het porren was...en had id zoals al gezegd een blauwe plek hahaha...dus ik dacht dan doe ik het zo...

14. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    JAAA!! Hier ook.!

Ben de laatste keer zo boos geworden maar hij reageert er echt niet op.
    En dan neem ik het gesnurk op met me telefoon en dan zegt hij dat ben ik niet.:$
    Aantikken heeft ook niet echt veel zin en porren al helemaal niet ,
    want dan krijg ik een grote mond naar me toe .
    Dan draait meneer zich om en gaat doodleuk verder snurken :(
    Laatst ook ik lag gewoon klaar wakker op bed tegen 12 uur (s'nachts ) ,en tik hem aan en zeg ja je ligt te snurken en wat ik krijg ik voor antwoord met zijn vuurrode ogen.
    Ik lig niet te snurken omdat ik de hele tijd al wakker lig:x.
    Toen ik dat antwoord kreeg schoot ik gewoon hard in de lach .:D

Maar hij kan zooooooo irri zijn . ;)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    mijn papa gebruikt die omdat hij anders niet genoeg lucht krijgt...helpt beetje maar hij zaagt nog steeds heel hard bomen om hoor hihi

Trouwens...een operatie, wat mijn papa ook heeft laten bekijken.

Slijmvliezen doorsnijden...en neusbrug verbreden...zou ook maar minimaal effect hebben.

Dokter zei...er is helaas nog geen genezing van echt snurken......

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Haha plurkie, heel herkenbaar!

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Echt niet! Soms als ik echt urenlang wakker lig schop ik hem mooi uit bed, hij gaat maar lekker op de bank liggen. Hij is de "dader"!! :D

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik wou dat die van mij alleen maar snurkte....:(

Die van mij doet namelijk erg veel in zijn slaap. Teveel. Behalve snurken af en toe, praat mijnheer in zijn slaap, hij schokt in zijn slaapt, hij trapt en slaat in zijn slaap, hij spuugt in zijn slaap en laatst kreeg hij het zelfs voor elkaar om in zijn slaap te fluiten! Ik schrok me rot! :$ Ik dacht dat er ergens een alarm af ging en gaf mijn vriend een duw. Toen hield dat geluid meteen op en realiseerde ik me dat het mijn vriend was die keihard floot. Hij moest er zelf ook om lachen.

Ik verkas dus vaak 's nachts naar het logeerbed. Het is helaas niet anders, maar ik kom anders niet aan mijn slaap toe.

19. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hahah

ja idd alles ontkennen

dan zeg ik hey schat niet sow hard snurken

ik snurk niet zegt hij dan haha