hij is weer terug

Discussie in 'De lounge' gestart door Krokus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoe is het nu, krokus?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb m echt heel vaak eigenlijk. Ik heb m jaren op 1 plek gehad, toen een jaar helemaal niet.. en nu is ie terug en dan is ie bijna weer weg, en komt ie weer opzetten.. Ik prik m ook altijd 'lek'.. bah..

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wonderbaarlijk genoeg blijft die de grootte die hij had. gelukkig maar.

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit is zo herkenbaar! (ik wist niet dat het zo vaak voorkwam) Ik heb er heel vaak last van. Ik heb 2 keer een "bult" open laten snijden omdat het echt niet meer ging. Meestal knappen ze vanzelf open of help ik een handje... Ik heb een doorverwijzing voor de dermatoloog gekregen. Het is bij mij soms zo erg.... Mijn huisarts was er de vorige keer helemaal van geschrokken :D

Ik wens je heel veel succes en hoop dat ie klein blijft!

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :$:$:$

dat meen je niet, twee keer? Bij mij wordt er echt niet meer in gesneden hoor. De gyn zei de vorige keer dat ze het onder narcose zou verwijderen als het nog een keer zou komen. Er wordt bij mij niet meer zonder narcose in mij gesneden, dat is een ding wat ik zeker weet.:D

6. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    De laatste keer had de huisarts het verdoofd met een spuitbuis, zodat het heel koud werd. Het viel me alles mee hoor.... De pijn van de bulten was ook niet meer te houden :(

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    je hebt gelijk, de pijn bult van de bult is niet te houden. Ik kreeg ook dat koud spul gespoten maar toch, mijn bult was 7 bij 5 cm en daar heeft ze dus flink in gesneden. Ik ging kapot van de pijn en ik heb de hele praktijk bij elkaar gegild, ik heb alles gewoon gevoeld. Maar de druk was er gelukkig snel af.

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    bedoel je eigenlijk gewoon een soort puist down there...?

ik heb het nu 2x gehad (van zolang ik mij herinner) 1x is al een jaar of 5 geleden. toen had ik hem echt recht op mijn schaamlip. bij iedere stap die ik zette deed het kei veel zeer. savonds heb ik hem gewoon uitgeknepen! dat deed pas pijn!!!

afgelopen jaar heb ik het ook 1x gehad maar zat hij iets hoger. niet op mijn lip maar meer op het schaambot zeg maar (dit kwam door het scheren) ook toen heb ik hem na een paar dagen... toen hij rijp was... uitgeknepen auch!! ik dacht dat het gewoon "verdwaalde" puisten waren haha :D

9. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is ook vooral de druk die heel vervelend is. Ik kon echt niets meer de laatste keer. Lopen, zitten, staan, liggen alles deed pijn. Nu ik zwanger ben heb ik er minder last van, maar over is het niet. Ik heb 3 februari een afspraak bij de dermatoloog (ze konden niet eerder....)

Maar is die van jou nu nog net zo groot als vanmiddag? Soms worden ze groot (eeeerrrrrgggg groot ;)) en soms blijven ze klein en trekken ze vanzelf weg... :D

Nu maar hopen dat het laatste op jou van toepassing is :D

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou nee geen puist. Bij mij is het een bartholinische cyste met daarin allemaal kleine cystes en de mag je eigenlijk niet zelf uitknijpen, volgens mijn gyn. Als die van mij groter wordt moet ie onder narcose verwijderd worden in het ziekenhuis.

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gelukkig is hij niet groter geworden!
    Maar ik zou maandag zoiezo ff naar de huisarts gaan;)

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    de laatste keer was die van mij 7 bij 5 cm groot, ter grootte van een golfbal, ik kon ook niet meer zitten, liggen, lopen of slapen, niks. Mijn man zei nog, volgens mij is het een ingedaalde zaadbal.:D

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    als ie klein blijft ga ik niet naar de huisarts. wel zal ik bellen om er een 'melding' van te maken, dat het in het dossier staat zeg maar.

14. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hihihi, mannen..... Maar 7 bij 5 is inderdaad erg groot... Zo vervelend! Ik vind het ook vaak genant, omdat ik heel vaak heb dat ze open springen. Dan heb ik opeens een bloedvlek in mijn broek.....

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

ieuwwww, pijnlijk zeg en idd dat ze zomaar open springen. Wel echt een opluchting als de druk eraf is.

16. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    inderdaad :D Zo fijn dat iemand me begrijpt :D

17. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hahaha ja begrip is altijd fijn ;)

heb je er nu minder last van ivm zwangerschap of maakt dat niet uit?

18. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er nu minder last van... Maar over is het niet....

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hoeveel heb je er dan zoal? en waar zitten ze?

ik heb er tot nu toe maar 1 kunnen ontdekken en die zit links onder in mijn linkerschaamlip :)

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    In mijn lies (beide zijde), op mijn schaamlip, eigenlijk overal in de schaamstreek :D En nu heb ik er geen 1, maar laatst had ik er 3 ofzo.... Maar 1 is ook vervelend, helemaal als ze op je schaamlip zitten, is ook niet echt lekker tijdens het vrijen ;)

Deel Deze Pagina