euroclix

Discussion in 'De lounge' started by Nic1976, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Hey hoi,

Misschien dat iemand het hier weet. Ik heb mijn profiel ingevuld maar het blijft op 90% staan. Wat doe ik fout en hoe kan ik dat tot 100% brengen.

Iemand een idee?

Tot hooorsss

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Volgens mij heeft het er ook mee te maken hoe actief je bent...

Ff opgezocht, dit staat op de website van Euroclix:

Verhoog je score

Op het moment dat jouw score boven de 90% uitkomt, dan doe je in de daaropvolgende maand automatisch mee in de maandelijkse "verhoog je score" trekking van PanelClix. Elke maand worden er 5 prijzen van elk 5.000 Clix (€ 70,00) verloot onder de deelnemers die zich kwalificeren voor de trekking. De trekking vindt plaats in de eerste week van de daaropvolgende maand.

De prijswinnaars worden in de eerste week van de maand na de trekking per email geïnformeerd. En de 5.000 Clix worden automatisch bijgeschreven op het saldo van prijswinnaars onder vermelding van: Prijs gewonnen bij PanelClix actie "verhoog je score".

De score kun je beïnvloeden op verschillende manieren. De berekening is gebaseerd op de volgende factoren:

Invullen van jouw profielkenmerken
    Bijhouden van jouw profielkenmerken
    Aantal keren dat je deelneemt aan een online onderzoek via PanelClix
    Recentheid van deelname aan een online onderzoek
    Lengte of duur van je actieve lidmaatschap bij PanelClix/EuroClix

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Ah ok dus het moet ook groeien. Ik krijg namelijk niet zo veel uitnodigingen meer ... en als ik er een krijg dan ben ik negen van de tien keer geen doelgroep die ze zoeken. mmm eens ff kijken of het nog aantrekt anders denk ik er toch aan om te stoppen.

Dank voor je reactie

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik krijg ook niet zo vaak uitnodigingen voor onderzoeken maar ik check zeker wel een paar keer per dag Panelclix, dan staan er toch best regelmatig ineens onderzoeken/vragenlijsten waar je aan mee kunt doen :)

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik vond die mailtjes maar irritant, nu doe ik eens per maand alleen nog Lucky Clix.

6. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

Oct 27, 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Ik krijg ook niet vaak uitnodigingen. Maar als je op de site zelf bij panelclix kijkt staat er wel vaak een onderzoek. Ik heb hem wel op 100% staan, maar ben ook al best lang lid en doe ook veel onderzoeken mee.

7. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Ah ok. Ik kan dus daar vaak meerdere panelclix onderzoeken vinden. Dan zal ik dat eens in de gaten houden!

Dank voor de tips

8. Nika12

Nika12 Actief lid

Mar 19, 2013
    160
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het was voor mij al een hele tijd geleden dat ik iets met Euroclix had gedaan, maar toevallig gisteren alle profieldingen bijgewerkt en een enquête ingevuld via panelclix. M'n profiel ging van 64 naar 100%. Het kan dus wel, ook als je een tijd niet/minder actief bent geweest.

9. singa

singa Niet meer actief

Vaak kun je ook doorgaan met een nieuw onderzoek als je er 1 hebt afgerond. Heb er net 3 achter elkaar in kunnen vullen. Schiet eindelijk eens een keer op.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier vanmorgen mijn profiel weer geupdate en nu een score van 95%.. Check ook wel een aantal keren per dag op nieuwe onderzoeken en heb in 2 maanden tijd toch 4500 clix gespaard. Toch een leuk extraatje.

Share This Page