Dag Dames, Ik heb een vraag. Het zal ongetwijfeld al vaker gesteld zijn, maar ik maak mij zorgen. Ik ben bijna 7 weken zwanger van ons eerste kindje. Het is zo gewenst, en ben dus verschrikkelijk bang om ons kindje te verliezen. Hoewel ik ook wel weet dat als het zo moet, het wel gebeurd. Maar goed. Hier mijn vraag. Om de paar dagen heb ik eenmalig per dag een roze-bruine achtige afscheiding op mijn papiertje zitten. Best vies, maar het zijn sliertjes slijm zeg maar. De ene keer is het roze, de andere keer heel donker roze, neigend naar bruin. Ik heb geen idee wat het is, hoe het komt, en of het gevolgen kan hebben. Zijn er dames die hier iets van af weten? Liefs, Pien
Ik heb zelf bij 12 weken oud bloed verloren en raakte daar al best wel van in de stress, wat achteraf niet nodig was. Bij twijfel en onzekerheid bel je gewoon je verloskundige, dan hoef je je geen zorgen meer te maken! Veel succes!
ik heb er zelf geen last van gehad. Ik zou voor de zekerheid bellen beter dan dat je in die onzekerheid zit toch?