mijn zoontje heeft heel veel mee gemaakt in zijn korte leventje .o.a 2 hartoperatie's en nog veel meer . eerst was het altijd een heel vrolijk mannetje . en liet zijn pijn aan niemand zien . ook al had hij 40graden koorts hij bleef lachen . hij kwam van de o.k van zij hc en hij lachte . nu sinds 2a3 weken is het helemaal anders . hij is overal boos om hij begint met zijn benen echt te stampen . en loopt helemaal rood aan . hij krijst van kwaadheid . hoe kan dat ,wat kan dit zijn ?? vind dit zo erg ,vooral omdat ik niet weet waarom hij het doet
Als je je zorgen maakt en het voelt niet goed, zou ik lekker het consultatiebureau of de huisarts even bellen! Ze zijn er voor he! Beter een keer te veel als te weinig bellen, zeker met zo'n voorgeschiedenis. Succes en hopelijk is het niks!
Weet je zeker dat hij geen pijn heeft? Onze dochter had dat ook na een ziekenhuisopname (2 zelfs in korte tijd), slaan, schoppen, knijpen gewoon boos om alles. Binnen een paar weken was het over. De KA zei dat dat vaker voorkomt. Onze dochter was toen net 1 jaar trouwens. Onze dochter geeft nog steeds geen pijn aan (ook als ze valt, huilt ze niet), we merken pas dat er iets speelt als ze koorts krijgt. Het is een klein bikkeltje
hihi, dat klinkt als mijn dochter de laatste paar weken, die is nu 20 maanden en kan heeeeeeul goed "NEE" zeggen en gillen als het niet gaat zoals zij wil. Welkom, 2 is nee is eigenlijk 1,5 jaar is nee maar dat rijmt gewoon niet zo goed