Onze kabouter heeft net laten zien dat hij van zijn rug naar zijn buik kan draaien Hij lag de hel dag al een beetj emet zn beentjes te wiebelen en steeds 1 kant op te gooien en ik elke keer maar zeggen: "kom op draai dan, draai dan". Maar meneer deed dan vervolgens helemaal niks. Nu lag ik net na het eten met hem op een kleed op de grond en toen draaide hij van zijn rug op zijn zij en weer terug. Toen heb ik hem eens een beetje geholpen door hem mijn hand te laten pakken en hem als het ware op zijn buik te trekken ( klint harder dan ik het deed hoor ) en toen leek hij het te snappen. Eerst ging het heel langzaam en bleef zn arm onder zn buik hangen en toen ineens ging het steeds sneller en sneller en sneller...... Whahah en toen was hij moe en begon te huilen. Dus heb m zn fles gegeven en hem in bed gelegd. Hihi hopelijk onthoudt hij het en kunnen we morgen nog even verder oefenen En dan hoop ik ook dat hij vlot door krijgt hoe hij weer terug moet, anders moet mama hem elke keer weer op zn rug leggen hiihih Moest het even kwijt, ben zo trots op onze man
Yippie gefeliciteerd...kan me nog van mijn eerste herinneren hoe trots je dan bent. Het is toch weer een hele mijlpaal. Nu bij mijn 2e geniet ik ook weer van alles....ze is nu 8 weekjes en begint echt met geluid te lachen en op haar manier te brabbelen en ondanks dat je het allemaal al meegemaakt hebt geniet je er intens van. Veel succes met de volgende keren en loop maar lekker naast je schoenen van trots, mag best