Hoi! Ik kwam net dit stukje tegen op internet. Best gek, maar misschien ook wel handig om hulp te krijgen bij de borstvoeding op deze manier. Helpt of spioneert Google bij geven borstvoeding? - Ouders van nu.nl
Tja, aan de ene kant heel mooi. Aan de andere kant, dadelijk gaan je blote tietjes de hele wereld rond. Ik zou gewoon een lk bellen, maar misschien is het wel een goede oplossing voor sommigen. Ben wel voorstander van dat er meer begeleiding moet komen bij borstvoeding. Het moet weer normaal worden en een ieder moet het kunnen leren. Dan kunnen we namelijk ook weer van elkaar leren. Vroeger leerde je moeder gewoon hoe je het moest aanpakken, of de andere vrouwen om je heen. Maar tegenwoordig geven heel veel vrouwen kv en krijg je daardoor hele rare adviezen die vaak niet aansluiten bij bv. (Ik hoorde gisteren weer: Dat kind heeft nog honger, ze moet een toetje. Ik zeg ja, ze krijgt zo als toetje nog de borst. Nee joh, je moet haar meer yoghurt geven, anders leert ze het nooit. Ik: ze hoeft het nog niet te leren, borstvoeding is het eerste jaar het belangrijkste. Je gaat dat kind toch niet tot een jaar lang aan de borst houden? Ik: nog geen idee, nu in elk geval nog wel, dus ik ga een toetje geven)
Nou inderdaad, alle hulp is welkom! wie weet levert het toch een paar extra moeders op die hierdoor niet snel stoppen met zelf voeden.
De wereld verandert: persoonlijk contact wordt steeds minder. Gezellig: google-glassen met je lk. Ik zit trouwens helemaal niet te wachten op dat google-glass. Big brother watcht me al genoeg. Ik denk dat zelfs de liefhebster van het voeden in het openbaar snel de borstjes weer terugfloept als er iemand met een google-glass tegenover haar zit.