vervellen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mariska1976, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Hallo,

Mijn dochtertje is 5 weken en ik merk op,dat zij vanaf 2 weken op haar handen,voeten,beetje op haar rug,maar vooral haar hoofd vervelt.
    Behalve dat de wangetjes een beetje grof aanvoelen(kan ook zijn van de buitenlucht en de voeding)Voelt de rest van de huid lekker glad aan.

Ik doe haar 2 keer per week in bad met olie en als ik haar was,dan was ik met lauw warm hater zonder zeep.

Bij mijn oudste ken ik dit niet,want die had vanaf de 2e week een droge huid,waar boven haar wenkbrauw met 5 weken een soort van berg opzat.

2. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik herken dat wel, mijn dochter vervelde ook na haar geboorte. Was volgens de kraamhulp heel normaal is ook allemaal vanzelf weer over gegaan. Wij smeerde het gewoon in met zwitsal creme voor een drooghuidje....

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Julian ook maar die smeerde ik zeker niet in met iets van Zwitsal.

Je weet namelijk nooit of ze gewoon vervellen of een droge huid hebben ( eczeem et cetera)

Ik zou er dus iets van olie opsmeren zonder parfum.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Mijn dochter is ook helemaal verveld. Ik deed haar 1 á 2x in bad met Balneum, en daarna insmeren met balneum.
    Het is vanzelf opgehouden.

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie vervelde ook na haar geboorte, hier zei de kraamhulp ook dat het normaal is. Je merkt zelf het verschil wel tussen een droog huidje of dit vervellen.
    Ik smeerde haar na haar badje in met Weleda iedere dag olie. Het vervellen stopte vanzelf na 1-2 weken, daarna weer een superzacht huidje zonder velletjes.

Deel Deze Pagina