Ik zoek een eerste jaar boek die niet zo veel over de eerste weken gaat, aangezien die al lang voorbij zijn. Zo zag ik er een paar in de prenatal, waarbij je in het begin elke week moet invullen. Iemand een idee welk boek je makkelijk nog achteraf kan invullen? Alvast bedankt
Ik heb die van raad eens hoeveel ik van je hou. Die is heel makkelijk later in te vullen. Had bij de eerste die van Pauline oud en vergat het steeds. Dit is dus prima te doen nu
Ik heb nijntjes eerste jaar. In het begin gaat het idd per week maar naar 4 weken per maand dus valt mee.
Ik heb van de Prenatal het huismerk boek. Ben nu pas bezig (zie banner, lekker op tijd ). deze Prenatal - Het leukste baby speelgoed en cadeaus online kopen! | PRENATAL.NL - Dag- en kraamboeken online kopen! | PRENATAL.NL - Prénatal - Babyboek welkom op de wereld silver *edit had de verkeerde geplakt Pauline Oud vind ik echt vreselijk, 9 maandenboek nooit afgemaakt haha.
Ik had bij de eerste die van prenatal, dit was een heel leuk boek. Nu heb ik die van Pauline Oud en die vind ik echt een stuk minder!
Ik heb mijn zus laatst het 'Mijn Kleine Ezel Babyboek' cadeau gedaan, dat wordt een soort voorleesverhaal met foto's ertussen, zag er erg leuk uit!
die van nijntje heb ik en eentje van de hema, gaan allebei na de eerste 4 weken over naar 1x per maand. dat is nog wel bij te houden. Bij Prenatal winkels liggen vaak wel een aantal van deze boeken, dan kun je ze ook inkijken wat je leuk vind.
Ik heb die van Pauline oud. Sommige vragen zijn wat dwingend met veel ruimte. Ik schrijf per maand ook over alle vragen heen. Ik zou een andere nemen (iemand nog een tip voor een vervolgboek?)
Hier hebben we pap en mam vertellen over jou. Die is voor t/m de pubertijd. Ik vul bijna alles achteraf in, omdat bijhouden niet wil lukken Toen de oudste net ging praten lag er een briefje binnen handbereik om grappige uitspraken of versprekingen op te schrijven, die gebruik ik dan later om het boek weer in te vullen.
Zijn Hoeveel ik van je hou en Prenatal eigen merk in het begin ook per week? Die van Pauline had ik zien liggen in de prenatal, maar die leek mij lastig achteraf in te vullen. Nijntje vind ik ook erg leuk, maar nadeel dat het de eerste maand per week gaat. Bedank voor alle ideeën!
Ik heb het babyplakboek van Snor, zo leuk vormgegeven en niet zo truttig. Elke week een kort verhaaltje schrijven (3-4 zinnen) en foto plaken. Tot nu toe lukt het me prima om bij te houden, en ik vind t ook superleuk om te doen!
Ik heb ze van Nijntje, wat ik er leuk aan vind is dat er ruimte is voor alle belangrijke 'eerste keren' (verjaardag, feestdagen, tandjes, ziek zijn etc). Eerste periode kun je per week invullen (t/m week 4) daarna per maand. Succes met kiezen