Onze dochter van 4 maanden wil niet meer liggen in haar wagen ze vind eventjes nog wel leuk om naar alles te kunnen kijken maar slapen doet ze er niet in en dan halverwege moet ik haar eruit halen om in de draagdoek te doen.. Maar ze word toch best zwaar, en ik zou best vaker de kinderwagen willen pakken eigenlijk.. Maar nu vroeg ik me af, ik weet dat de ' buggy stand ' (zittend) gewoon nog niet goed is voor der, vooral omdat ze volgens mij nog minimaal 2 maanden moet wachten. Maar is het dan ook niet af en toe oké als ze recht op zit maar wel iets naar achteren hangt (bugaboo frog) ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar dan zit ze nog niet recht op volgens mij, misschien dat het toch iets beter is? in de maxi cosi wilt ze ook nog nauwelijks want dan gebruikt ze nog al haar buikspieren om nog verder recht op te kunnen komen. ( en de bak word ook nog eens te klein.. ) Vraag me toch af hoe jullie dat doen als meer mensen hier mee te maken krijgen..
Ik ben ook eerder naar de wandelwageninzet over gegaan, wel bijna helemaal plat en nu eindelijk weer een blij meisje onderweg.
ja 'half zitten' noemen ze die stand maar ik neem aan dat zolang je het niet elke dag doet het niet teveel kwaad kan toch? ( maxi cosi heeft hetzelfde en daar mogen ze ook max 2 uur in volgens mij.. )
Ik doe het alleen even snel naar de winkel hooguit een uur, wil ik langer op pad gaat ze in de draagdoek.