Wonderolie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Belly82, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    IK kreeg de tip van een vriendin om 2 eetlepels wonderolie te nemen zodat de bevalling op gang komt.. (bij haar heeft het 2x geholpen..)

Ik heb vanochtend meteen een flesje gehaald... maar nu staat er op het etiket: Een arts dient geraadpleegd te worden; bij gebruik door a.s. moeders.

Wie heeft er ervaring mee.. ? en waarom zou dat er op staan...???

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nou meid..ik ben zo ontzettend desperate om te bevallen en heb van alles geprobeerd maar aan wonderolie begin ik niet.

voor zover ik weet..werkt het laxerend en krijg je er darmpkrampen van..die krampen KUNNEN door je baarmoeder worden overgenomen en als je geluk hebt ontstaat er maybe een wee. maaaaaar er zit ook een risico aan verbonden: je baby kan van dat spul in het vruchtwater poepen en dat wil je denk ik niet hebben.

ik zou het eerlijk gezegd niet doen, vroeg het een keer aan mn v.kundige en zij zei dat dat zowat eingelijk het domste is dat je kan proberen om de weeen op te wekken.

3. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Thanx! Ik laat het flesje lekker dicht en gewoon maar afwachten :(

Wat heb je allemaal geprobeerd :)

4. lennylenn

ahahahahaa

paar liters bitter lemon op
    veel gelopen
    in het trappenhuis de trappen op en af gelopen alsof ik niet goed bij mn hoofd was.
    fietsen
    zwemmen
    sex
    rooibos thee uuhhm wat nog meer hahahaaa

het eten van een ananashart schijnt ook te helpen maja ik lust geen ananas dus mischien wil jij het wel probere..

ben er nu wel achter gekomen dat de baby zich er niks van aantrekt en lekker zn tijd neemt voordat ie de grote wereld gedag komt zeggen.

5. Belly82

Belly82 Actief lid

28 feb 2008
    153
    0
    0
    Utrecht
    Ik wil gewoon dat het NU komt.. maar zo werkt het idd niet :(

Heb ook wel een paar dingen geprobeerd maar tot nu toe zonder succes.. hahha.. Had na de sex wel een hele nacht harde buiken, maar de volgende ochtend was het weer rustig :(

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Tja meid de baby komt als deze er zelf klaar voor is.

7. lennylenn

nee jammer genoeg niet hahahaa ik roep ook al iets van 1-2 weken kom nouuu ik wil dat je nu komt het is nou genoeg geweest maar goed..hij luistert niet naar zn moeder..ook niet naar zn vader.

jammer dat die harde buiken niet hebben doorgezet!

8. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ananas en ananashart moet je ook niet eten. Er gebeurd dan iets in het vruchtwater... wat ook niet zo heel goed voor de kleine is en ook daarvan kan de kleine in het vruchtwater poepen.
    En de meeste van die dingen zijn bakerpraatjes. Ik heb zoiets het zal wel toeval zijn geweest bij diegene waar het hielp anders had een VK dat wel tegen vrouwen gezegd en waren er minder kindjes later geboren dan de uitgerekende datum.

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

gewoon verse ananas kun je wel eten, alleen het hart zou ik niet doen.

10. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik geloof echt niet dat er iets is om je bevalling te laten opwekken. En ik zou zoizo niet wonderolie gaan gebruiken.
    Het kindje komt echt wel als hij/zij er klaar voor is lijkt me.

11. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Zeggen ze niet ook altijd dat je Chinees moet gaan eten? Zal wel een bakerpraatje zijn, maar volgens mij kan het niet schaden toch?

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Idd Bitter-Lemon proberen! :)

13. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ga ook maar wat bitter lemon halen dan hahal, wil ook graag dat t nu komt ipv morgen maar idd de baby komt wanneer hij/zij daar ook klaar voor is!!!

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.506
    36.462
    113
    Je kunt nu alles proberen of jezelf erop in stellen dat het nog wel eventjes kan duren. Je zit nog niet eens op de uitgerekende datum.. Vorige keer ben ik met 42 weken bevallen en als je dan al vanaf 38 weken zo bezig bent duren die weken wel heeel lang hoor.

Overigens met ruim 41 weken ananashart geprobeerd en heeft hier niks geholpen.

Deel Deze Pagina