weer een tandjes-vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vrouwpoohbeer, 18 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    JAAAH ze heeft haar eerste tandjes!

2 van die poezelige puntjes van zeker al 1 hele mm steken onder uit dr tandvlees (even de trotse mamma uithangen :oops: ) Zo'n geweldig snoezig gezicht! :D

Hoelang duurt het voor je "echte tandjes" ziet? Dus tot ze volgroeid zijn...?

Kan niet wachten, vind het wel zo'n schattig gezicht! :D

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Weet ik eigenlijk niet; kan per tand verschillen; haar 2 boventandjes hebben best lang geduurd voor die door waren en voor mijn gevoel had ze opeens echte tanden onder...(die heb ik dus niet echt zien 'aankomen').

3. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Wauw das dus ff afwachten... ben erg benieuwd joh!

Ja ik zag het wel want ze zaten al vanaf dat ze 2 maanden was te "zeuren" dus ik zat de hele tijd te kijken wanneer ze nou doorkwamen hahaha.

Maar ze zijn in 1 nacht doorgekomen, het viel me vanmiddag op terwijl ik gisteravond nog keek... en best een stuk ook, 1 mm is erg veel als je even realistisch kijkt!

Hoop dat het zo snel gaat joh!

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bij esmee waren ze beneden vrij verder gegroeid maar de boven tanden bleven vrij lang kleine streepjes.

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

kan ineens heel snel gaan. ik had 6 tandjes ontdekt vorige week. en vandaag zie ik ineens weer 2 snijtanden (geen puntjes, maar echt witte vlakjes) waar vorige week echt nog niets van te zien was.

ik verbaas me er nog steeds over....4 maanden en al 8 tandjes. echt bizar. en ze is er nog redelijk vrolijk onder.

Deel Deze Pagina