misschien hebben jullie er wat aan! voor alle zindelijk wordende kindjes...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Antares, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik heb vanmiddag wat voor mijn dochter gefreubelt.....ze heeft moeite met het wc gaan en heeft ook veel ongelukjes nog. Nu werken ze op haar 'schooltje' met picto's en dat soort dingen. En ik ging eens aan de slag!

Als jullie het ook lijkt....ik kan het origineel toesturen...of de picto's hahaha, zodat je zelf kan freubelen.

Ik heb helaas dit in paint gemaakt, want mijn laptop wilde het niet laten draaien in een ander programma....dus zijn de vakjes niet gelijk en sommige lijntjes wat scheef denk ik.....maar ziet toch niemand hahaha.

Wou het gewoon ff delen!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh bedoeling is, kijken op de plaatjes om te zien wat ze moet doen....en dan als ze een poep op de wc doet een sticker in de vakjes...alle vakjes vol = kadootje! (iets kleins van 2 euro ofzo ;))

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Super leuk gefröbeld!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    thx! dochter kon alle plaatjes benoemen dus hopelijk werkt het! Morgen ga ik hem op hangen en vanaf morgen dus ook starten weer met stickers......kijken of het werkt!

5. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is inderdaad heel erg leuk!
    Kan je die naar privebericht sturen?
    Mijn dochter was zindelijk aan het worden en ging ook plassen en poepen op het toilet. Maar einde zomer heeft ze een, nogal ernstig, ongeluk gehad. Vandaar dat ze nu weer met de luier aan loopt. Ze begint het nu weer aan te geven en is aardig herstelt, dus willen we het weer gaan doen met haar!
    Dit is wel heel leuk, wij deden al wat met stickers enzo!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    via pb kan ik het niet sturen helaas..kan je geen bestanden toe voegen.dus heb echt je email nodig. Je kunt die via een pb stuern als je wilt, en dan stuur ik het zo snel mogelijk toe.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Je hebt email diddi!! kan je zelf ook freubelen ;)

8. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx, ik had hem gezien! Helemaal geweldig!

Deel Deze Pagina