Zojuist getest 2 dagen voor nod. We zijn eigenlijk nog niet echt begonnen dus ik verwachtte in ieder geval geen discutabele test... wat denken jullie?
Deze testen gebruikte ik ook. Ze gaven bij mij eerder een kruisje dan die 2v5 een streepje gaf. Volgens mij mag ik je voorzichtig feliciteren.
Ik zie het ook, maar ik zou toch ook nog eens een andere test proberen. De test die jij gebruikt hebt heeft niet zo'n goeie reputatie qua betrouwbaarheid. Ik heb er tot 2 x toe positief mee getest, om dan weer keihard met mijn voeten op de grond gezet te worden.
Oeh, ik zie iets grijs. Ik zou deze test zeker niet positief noemen aangezien ik dit resultaat vaak voorbij heb zien komen en bleek elke keer vals te zijn. Ik zou morgen even een andere test doen. Succes!
Ik zou idd een kruidvat 2v5 doen. Deze testen vertrouw ik ook. Het echt. Ik vind het bagger testen, sorry
Bedankt voor jullie reacties. Bij de zwangerschap van mijn zoon heb ik deze ook gebruikt maar toen testte ik pas 3 dagen na nod. Heb er nog 1 dus doe het morgenochtend nog een keer. Was nu laat op de dag omdat ik stress had omdat ik vandaag opeens vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten had. Als ik dat niet had gehad, had ik ook niet getest want we waren dus niet echt aan het proberen. Vooralsnog ga ik ervan uit dat het positief is, beetje eigenwijs .
Net nog een test gedaan maar hij is nog niet veel duidelijker. We wachten het wel af. Zou anders vandaag of morgen ongesteld moeten worden... bovenste is van zo'n 10 minuten geleden.
Blijkbaar zijn ze niet erg te vertrouwen maar wow anders wel heel duidelijk! Ren anders na Kruidvat voor de 2voor5 ben super benieuwd na je kv test!
Nou die bovenste is dus wel positief hoor!! (Van vandaag). Duidelijk mooi blauwe en breed! Stiekem gefeliciteerd