Zijn er meer meiden die vaak alleen zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door jolie, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Me vriend is vaak aan het werk in het buitenland, gelukkig is hij wel meestal de weekenden thuis en dan doen we leuke dingen, maar savonds als hij er niet is verveel ik me. Misschien zijn er meer meiden in dezelfde situatie en hebben ze ideeen voor me om me savonds bezig te houden. Smiddags heb ik me werk en studie, dus dan heb ik genoeg te doen. Heeft iemand ideeen voor me?

2. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zit ook vaak alleen thuis... manlief is bakker en ligt dus al vroeg in bed. savonds zit ik meestal achter de laptop of een filmpje kijken.... af en toe ga ik ff bij mijn buufie een bakkie doen.

3. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Ik zit ook vaak alleen. ( mijn man is kok )
    Ik ga 2 avonden sporten, 1 avond naar een koor, 1 avond naar een vriendin, 1 avond naar mijn ouders. En de andere 2 breng ik met mijn mannetje door. :D Ik heb trouwens ook nog wel eens bijscholingen, vergaderingen en uitvoeringen. En als ik nog tijd over heb scrap ik of zit hier achter de PC.

Zo zit mijn weekje wel vol! ;)

4. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Neem een vriend :rolleyes: ...geintje

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Mijn vriend is ook niet ieder nacht thuis meestal 3 a 4 nachten niet de afgelopen weken. Ik verveel me ook dood maar ja soms moet je keuzes maken en door onze keuze hoeft de kleine zometeen niet naar een opas of kinderdagverblijf. Wat me heel veel waar is.

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik ben ook vaak alleen. Mijn man werkt bij een bank en moet vaak 's avonds met klanten weg, of naar gelegenheden om nieuwe klanten te treffen. Naast zijn werk is hij ook druk in het verenigingsleven. Normaal heb ik daar geen moeite mee, maar vlak na de bevalling moest hij voor de vereniging vaak aantreden omdat ze op concours moesten en dat was voor mij heel moeilijk ... behoorlijk wat kraamtranen vloeiden als hij weer moest gaan.

Nu heb ik mijn draai gevonden en gaat het wel allemaal weer. Maar fijn is het niet, daar blijf ik bij, ook voor hem niet.

Groetjes,
    Nikki F

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    mijn vriend werkt in ploegendiensten en is de ene week om half 6 smorgens al weg en de andere week komt hij pas rond kwart voor 11 thuis savonds... en ik zit nu thuis dus ik zit dan vrij lang alleen.. de ochtenden en overdag vind ik niet erg.. maar savonds is zo ongezellig

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Inderdaat overdag en 's middags vind ik ook niet erg maar nu het zo vroeg donker word duren de avonden helemaal zo lang en de nachten zijn zo koud. Hopellijk is de kleine er snel ik denk dat ik er dan minder last van zal hebben

9. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    gelukkig is mijn vriend maar zelden snachts weg.. heeeeel af en toe moet hij is een nacht doorwerken, maar dat is tot nu toe misschien 3 keer gebeurd

10. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    hoi.bij ons is het andersom,ik werk in de horeca en werk dus vaak van 16.00 tot 01.00 dan zit mijn mannetje helemaal alleen thuis,hij werkt overdag dus dan ben ik alleen,met mijn zoon dan wel he.

11. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    ik ben ook vaak alleen mijn vriend werkt veel (bouwvakker) ik zie hem sávonds 1 uurtje want dan moet ik werken en in het weekend is hij of ook werken of met de hond trainen hij is nu ook bezig met een opleiding tot manwerker op de rottweiler vereniging dus zie ik hem helemaal niet
    leuk he een eigen bedrijf en honden :)

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Mijn man werkt in 3 ploegendienst, dag,nacht en avond dienst valt idd niet altijd mee maar ben er aardig aan gewend.Had heel veel hobby's maar nu met 2 kids staat dat op een laag pitje niet echt tijd meer voor missschien ald vince straks wat ouder is.

Groetjes Claudia

13. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    ik heb een leuke hobby, kinderkleertjes maken!

Ik ben bijna altijd alleen, mijn man komt alleen in de weekenden thuis en ook nog niet eens alle weekenden.
    Enorm balen maar het went wel

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben vaak alleen, mijn man heeft met zijn broer een eigen taxibedrijf. De ene week werkt hij van 8:00 tot 18:00 en de andere week van 18:00 tot 8:00 (hij komt dan ongeveer om 3:00 thuis, maar als hij gebeld wordt moet hij weer gaan).
    De week dat hij overdag werkt voetbald hij op maandag, dinsdag, vrijdag en zaterdagavond en op zondag overdag.
    Verder werkt hij om het weekend overdag en sowieso werken ze allebei vrijdagnacht en zaterdagnacht.
    Soms vind ik dat hij weinig thuis is, maar ik vind het over het algemeen heerlijk om alleen thuis te zijn... Ik computer wat, lees een boek, kijk MIJN programma's op tv ipv die van hem :) , tut wat met Iman en ga lekker op tijd slapen in een lekker groot bed. Als hij dan 'snachts thuis komt baal ik dat ik weer op mijn helft moet gaan liggen haha

15. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ik ben vanaf zondags tot vrijdags alleen thuis.. naja zonder mijn mannetje! die studeert in delft.. en het is tog nog wle 2 uur reizen met de trein. Dusj we hebben er voor gekozen dat hij daar blijft woonen. en als het niej gaat ga ik daar na toe! met mijn spruitje

16. Niet meer actief

Mijn man werkt als taxichauffeur ieder weekend 's nachts. Iedere vrijdag, zaterdag, zondag en maandagavond ben ik alleen. Het went wel maar het is niet altijd gezellig !

Ik vermaak me eigenlijk voornamelijk met tv en internet .... en ik maak afspraken met vriendinnen op die dagen. Want de dagen dat hij thuis is zorg ik natuurlijk dat ik er ook ben ... het is alleen jammer dat de sportschool niet open is op zaterdag en zondagavond .... dat zou helemaal een goede tijdsbesteding zijn

17. mopsje

mopsje Actief lid

2 nov 2006
    272
    0
    0
    ik ben ook vaak alleen mijn mannetje heeft een eigen besdrijf (garage bedrijf) en vaak overdag met klanten bezig dus sávonds is hij het werk aan het afmaken wat is blijven staan s'middags op zondag is hij altijd thuis en op zaterdag avond daar sta ik op.
    hij is niet getrouwd met zijn werk maar met mij zeg ik altijd ha ha.
    soms is het moeilijk maar soms ben ik blij als hij weg is heerlijk het rijk voor mij alleen en kijken wat ik wil ;)

liefs mopsje

18. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    Ben nu nog helemaal niet alleen geweest. Mijn vriend is vanaf de geboorte al thuis.. heel fijn.. zolang heeft hij verlof. Hij vaart namelijk.. dus straks is hij wel een tijd van huis weg..dus ben ik echt een tijd helemaal alleen. maar ben wel blij dat hij de eerste maanden gewoon thuis is geweest en ben heel benieuwd hoe het gaat als ik straks voor een tijdje alleen ben..

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mir1976 hier ook een man die vaart. Hoe lang is jou man weg?

20. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb vaak avonddiensten dus zit dan de ochtend en middag alleen thuis. En nachtdiensten heb ik ook regelmatig ( om de week) er is niet veel te doen dus verveel me dan ook behoorlijk, maar met dit furm kom ik een heel eind:)

Deel Deze Pagina