Jeetje.. En wat moet ik me er dan bij voorstellen als deze test daadwerkelijk positief is? Wat gaat er dan gebeuren?
Dan hadden wij heel snel moeten wennen aan het idee van een derde. Gelukkig gaat er nog 9 maanden overheen... Maar... net of moeder natuur voelde dat ik een signaal nodig had, heb ik bloed gespot. Bedankt dames, voor de raad. Volgens mij is mijn vraag wel van de baan. Conclusie, tests haal je niet uit de vuilbak!
ik denk idd dat ie ook niet helemaal goed doorgelopen is. De streep is zo dik om het zo maar te zeggen
Ik denk niet zwanger. De streep staat niet wat hij hoort en js erg dik en lijkt wat schuin te staan in vergelijking met de controle streep.
Sorry... ik vind hem echt negatief... dit is vloeistof wat niet goed is doorgelopen. Daarom kwam hij ook ver na afleestijd en is hij niet mooi recht maar krom en staat hij te dicht op de controle streep
Ik vind m ook niet goed doorgelopen.. Even doorspoelen met water en kijken wat er gebeurt. Morgen even een nieuwe test doen!
Bedankt allemaal! Nu kan ik ook duidelijk zien dat hij negatief was, maar heb gisteren zowat in paniek deze foto genomen en topic geplaatst. Ik had écht geen streepje verwacht en dan kwam dit. En idd, na een druppel water was alles weg . Laat dit een les zijn voor iedereen die hetzelfde doet als ik en al haar hoop erin legt!