elke maand spotting

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Anais, Feb 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    Ik neem enkele jaren de pil niet meer want vind dat maar niks,teveel slechte dingen van gemerkt en gehoord.
    Moest het raak zijn dan is het zo,een tweede is welkom.

Effe on topic

ik heb dus elke maand last van spotting het begint vanaf de eisprong tot men regels.ik heb een cyclus van 34 dagen dus vrijdag vroeg spotting en krampen.is dit onrustwekkend? De ene gynaecoloog zei vroeger dat ik pcos had en endometriose en mijn gynaecoloog van de zwangerschap zei dat het niet zo was (verwarrend! )

Nuja ik vind twee weken spotting en dan mijn regels zelf toch wel wat veel.

wat zou het kunnen betekenen? Dokters zeggen meestal zoiets als ’volkomen normaal ’;)

soms ook na de seks, vroeger was dat vaker en soms als ik hard moet persen maar kan ook weer met die vroege spotting te maken hebben

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Zal hoogstwaarschijnlijk onschuldig zijn, maar is wel reden om even een uitstrijkje te laten maken, just to be sure.

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Ik heb dat ook vaak, bij mij ligt het toch echt samen met de pcos en de verkeerde hormoon waardes.

Zou er gewoon even naar laten kijken, kennisje had het ook geen hormoon probleem wel actieve kanker cellen aan de baarmoedermond......

Ik zeg niet dat het dat is!! Meestal zijm het gewoon hormonen, maar ff na laten kijken kan geen kwaad toch?

Share This Page