Moet je zelf weten natuurlijk . Ik doe het in ieder geval niet. Vergeet niet dat m'n verhaal en het ontstaan van m'n kids uniek is en zeldzaam. Dus ze hoeven maar te tikken op m'n bijnamen of een verhaal in diverse bladen en er kan gelinkt worden. Nadeel is: wat je ook plaatst, het staat altijd op internet. Ik plaats hier in ieder geval geen foto's of echo's van m'n kids en hun originele namen ook niet. Maar doe dat puur voor hun zelf . Snap best dat ouders het wel doen hoor. Maar als antwoord op je vraag: heb dus wel een echo foto, maar die plaats ik dus niet lol.
Haha ik klikte op dit topic in de veronderstelling dat een kindje op de echo een groot hoofd had en dat de mama in spé bang zou gaan zijn voor de bevalling XD Maar goed ik heb bij mijn oudste 3 echo's nodig gehad om te weten dat het een jongetje zou worden. Toen was ik inmiddels 27 weken zwanger. Bij de jongste was het bij een pretecho met 16 weken meer dan duidelijk. Maar ach het zijn kindjes, ieder groeit in zijn eigen volgorde en tempo.