Hij mag uit! (de beha, volgens dit artikel)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lailap, 31 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb cup E en dan is lang zonder bh lopen ook niet fijn. Overdag draag ik er sowieso altijd één want zonder vind ik lelijk. Als ik ‘s avonds mijn loungekleren aantrek laat ik mijn bh wel eens uit. Nu ik borstvoeding geef heb ik van die voedingstops met een stevig binnenwerk aan en dan kan het best even zonder bh en is het ook wel lekker. In principe moet een bh goed zitten maar met warm weer of na een hele dag dragen vind ik het wel fijn om hem ‘s avonds uit te gooien.
    En van de gemiddelde cupmaat bij tieners sta ik dan weer niet te kijken. Er heeft de afgelopen decennia zoveel rotzooi, waaronder groeihormonen, in ons vlees gezeten dat dat zeker wel een oorzaak kan zijn. Mensen worden steeds langer, borsten steeds groter. Pilgebruik op jongere leeftijd zal ook wel meespelen. En de ene D-cup is de andere niet. Ik heb dan wel E maar dat valt helemaal niet zo op. Ik heb een brede cup en daar zit het hem vooral. Ik heb dus geen enorme boezem, ook al zou je dat aan de hand van mijn cupmaat wel denken.

2. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Dit wilde ik net zeggen. Maakt niks uit. Mijn vriendin met cup A geeft al 18 maanden borstvoeding. Het gaat bij haar zelfs beter dan bij mij met mijn grote cup.

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Dat hangt toch echt van je bouw af. Met mijn A cupje is een bh niet nodig voor de vorm of stevigheid, ook niet na 2 zwangerschappen en borstvoeding.

En als ik thuis kom gaat hij ook uit hoor. Net als de nette bloes vervangen wordt voor een ruimer t-shirt. Dat vind ik veel prettiger, ondanks dat mijn bh's prima zitten en echt niet knellen.

Of te wel, iedere vrouw heeft haar eigen voorkeur, en dat hoeft niets met wel/niet goed passend te maken te hebben.

4. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik vind mijn bh heerlijk zitten! Die gaat alleen uit om te douchen, that's it. Drie hoeraatjes voor Marlies :D:thumup:.

5. miniVosje

miniVosje Fanatiek lid

13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Een bh is een must voor mij. (Cup 85G) dus ja zonder ziet het er niet uit. Maar vind het thuis heerlijk om zonder bh te lopen. Helaas merk ik wel als ik een heledag zonder bh loop (als ik dus niet de deur uit ga) ik wel pijnlijke tepels krijg.

Maar met een kleine cup zou ik ook zo zonder bh lopen.

6. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.583
    3.942
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Ik slaap zonder, maar overdag draag ik altijd een bh (meestal push-up). Heb gewoon geen mooie vorm borsten vind ik zelf dus dat ziet er niet uit zonder ondersteuning. :rolleyes:

7. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Mooi! Ik ga gelijk ook aan free bleeding doen!

Treez vindt dit leuk.
  8. Treez

Treez Niet meer actief

Ik zit nu bh-loos op de bank. Vet hip blijkt nu :cool:.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bh's werden toch al verband 50 jaar geleden? Dus hoezo nieuw?

Ontopic: ik houd ze aan, heb er totaal geen last van, mijn voedingsbh's zitten ook heerlijk. Zonder Bh voel ik me chagrijnig en op den duur gaat het gewoon pijn doen.

Vind het ook geen gezicht als je overduidelijk ziet dat iemand geen bh aan heeft, oud of jong.

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Verbrand bedoel ik. Autocorrect

11. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Ooh groeien ze weer terug?
    Ik ben in 2015 van 75F naar 75 B/C gegaan en ondanks dat ik ben aangekomen zijn ze gelukkig niet gegroeid. Gebeurde dat al snel bij jou?

BH uit...niet aan mij besteed. Qua maat kan het misschien wel en door mijn borstverkleining heb ik ook geen "gevoel" meer in mijn tepels waardoor ook geen schuurgevoel, maar ik ben echt vergroeid met een voorgevormde beugelbh...24u per dag het hele jaar rond. Ik draag hem echt altijd, dag en nacht. Ik voel hem nooit, dus maat zal wel goed zijn, en om de dag een schone.
    Ik zou me heel naakt voelen zonder bh

Evi88 vindt dit leuk.
  12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Klopt. Reconstructie gehad na veel gewicht verlies. En had net een b/c cupje. En nu een volle E cup. Omvang is trouwens gelijk gebleven dus puur de cup gegroeid.

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Bah....wat een sch@*t artikel:evil:
    Het is weer in?
    Ik bepaal zelf wel als ik een bh draag of niet, DANK U!

Deel Deze Pagina