ik denk het einde van een tijdperk!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door silly88, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja ik denk dat het erop zit, de borstvoeding. het is heel zwaar en heel mooi geweest maar het werkt niet meer. zoveel tegenslagen en moeilijkheden op dit gebied.en nu de laatste tijd hier een hele trage tsr en ongeduldig mannetje.

we zitten nu al een hele tijd nog maar op 1 voeding, die van rond 5.00-6.00 s'morgens. overdag wilde hij allang geen borstvoeding meer. draaide zn hoofd weg of rolde zelf weg. en al maanden is die ene voeding geen ontspannen voeding meer.
    en na nu maanden met dit probleem, vannacht zowat 45 min bezig te zijn en zoals altijd een geiriteerd huilend mannetje, vroeg ik mezelf af: schiet dit nog wel op? ik doe hem er echt geen plezier meer mee. na 45 min ging ie zn bed in en begon na 15 min weer om eten te huilen dus heb hem voor het eerst s'nachts een halve fles gegeven en hij sliep daarna door tot 9.00

ik heb heel erg het gevoel dat ie er klaar mee is. al een hele tijd.. alleen was ik het nog niet :) nu eigenlijk nog niet want vind het erg jammer maar voor hem werkt dit echt niet meer
    dus na bijna 10,5 maand denk ik dat het vannacht de laatste keer geweest is:( zo zwaar maar ook zo mooi! had ik nooit verwacht, dat borstvoeding ook zo mooi kon zijn. maar een raar gevoel krijg ik ervan, trots en blij maar toch ook een beetje verdrietig. en jeetje wat gaat de tijd toch snel..

2. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    **Knuffel voor jou**

Hartstikke mooi dat je het zo lang an je ventje hebt kunnen geven... En ook goed dat je naar je mannetje luistert, nu hij zelf aangeeft niet meer te willen.

Kan me wel heel goed voorstellen dat het emo is... *slik*

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

*knuffel*

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    In nieuwe fase in jullie leven. Succes! En kijk met trots op de afgelopen maanden terug!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dikke knuffel voor jou. als het niet meer werkt, dan zit er niks anders op. je mag supertrots zijn op de lange tijd dat je bv hebt gegeven. ik kan me voorstellen dat het erg emotioneel is als je weet dat het je laatste keer is geweest

6. fafje

fafje Niet meer actief

Silly, je hebt het super gedaan joh!

wat voro moeilijkheden jij al doorstaan hebt, wees maar trots op je zelf! je knul heeft er harstikke goed op kunnen groeien!

ook van mij een *knuffel*

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat mooi geschreven en dikke knuffel voor jou!

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Nou, lijkt mij ook reuze raar/naar! Hij is er blijkbaar uitgegroeid nu, langzamerhand. Mag jij weer je lijf helemaal voor jezelf :)

Succes met wennen, en maak snel nog een foto?!

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Herkenbaar, heel herkenbaar. Maar goed gedaan hoor!

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor jou is. Maar toch: je hebt hem toch een tijdlang jouw melk kunnen geven! Dikke knuffel!

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik ben trots op je!;)

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    iedereen bedankt voor de berichtjes! ik heb me maar erbij geprobeert neer te leggen. heb nu een paar dagen alles klaar gezet voor een fles. en dan eerst proberen aan te leggen, maar zodra hij gaat huilen maak ik gelijk een fles. eergister dronk hij nog 1x bv maar voor de rest de fles. ik merk dat ie de fles toch wel erg fijn vind, aangezien hij lekker door kan drinken.

ik moet me erbij neerleggen, en wie weet.. mocht ik het geluk hebben op een 2e kleintje ooit, kan ik die hopelijk ook weer bv geven :) voor nu is mn kleine man, een grote aan het worden :)

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ook ik wacht op dit moment en zal het er ook moeilijk mee krijgen....het is een mooie periode die je gaat afsluiten. Wel is het erg fijn dat je kindje het zelf aangeeft...ik wil hier ook op wachten. Ik geef ook alleen nog maar s`morgens en het gaat ook steeds minder goed de laatste tijd...ze heeft er geen rust meer voor .. ze wilt nu alles zien en meemaken..dus ik ben dan ook erg lang bezig om de voeding te geven...hierom worden de voedingen nu steeds korter en straks wordt het dan ook het einde van bortsvoeding geven.

Maar je mag ontzettend trots zijn op jezelf..en ergens vindt ik het ook wel weer speciaal .. er breekt een nieuwe fase aan nu!

14. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    silly, moeilijk hoor, en jammer! maar wel super gedaan en kijk maar tevreden terug op die mooie periode. ik had ook zo'n ongeduldig klein jongetje, was vaak lastig! hij stopte wat later maar ook omdat productie echt zo gedaald was dat ie er geen zin meer in had.

mijn meisje is veel rustiger, hopelijk voor jou ook nog een keer een andere nieuwe bv ervaring!

edit: poeh en dan te bedenken dat ik het al een hele stap vind dat mijn meisje sinds deze week zonder mamamelk naar kdv gaat! :)

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    10,5 maand! :) Super gedaan, toch? Complimenten! Maar wel emotioneel om te stoppen.

16. Linda86

Linda86 VIP lid

Wees trots op jezelf! Je hebt het supergoed gedaan hoor!

*knuffel*

17. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meid je hebt het geweldig gedaan hoor! Mijn productie heeft volledige BV niet langer uitgehouden dan 1,5 maand. Denk dat ondanks dat het een behoorlijke tijd verschilt met hoelang jij je kindje BV hebt gegeven en hoelang ik Jaylin BV heb gegeven, het gevoel hetzelfde is.

Ik heb er nog steeds verdriet om dat het niet voor ons is weggelegd om langer (volledig)BV te geven en dat ondanks dat we ECHT alles geprobeerd hebben ook de laatste strohalm niet mocht baten. Maar nu doet ze het al 2 weken op helft BV helft FV (4 voedingen dus 2 middelste FV en de eerste en laatste BV) en ook daar ben ik best trots op. Aangezien toen we besloten over te stappen we er vanuit gingen dat er te weinig was voor zelfs 1 of 2 voedingen.

Om een lang verhaal kort te maken: Maak nog een paar mooie foto's en sluit het langzaam af. Je hebt het super gedaan! Op naar een mooie nieuwe fase.

Deel Deze Pagina