welk poppenwagentje hebben jullie voor 1-jarig kind en hoe bevalt die?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Over paar maandjes wordt ons dochtertje al weer 1 jaar. Nu zit ik me af te vragen of een poppenwagentje een leuk cadeau is voor 1e verjaardag of dat het toch leuker is voor de 2e verjaardag?
    En als het wel leuk is voor 1e verjaardag, wat voor poppenwagentje hebben jullie? Ik wil dan graag zo'n wagentje waar ze zich aan kan optrekken en dat de poppenwagen dan niet omkiepert, zeg maar. Dat ze daar ook haar eerste(?) stapjes achter kan lopen.
    Welke hebben jullie en hoe bevalt die?

Groetjes,
    Hanna

2. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Wij hebben voor de jongste de welbekende roze Janod poppenwagen gekocht. Superleuk en ze speelt er veel mee. De oudste trouwens ook!

Voor de oudste hebben we destijds een houten loopmuis gekocht en daar spelen ze beiden nog steeds mee. Ze duwen elkaar erop door het huis :D

Ja ze zijn prijzig, maar de eerste verjaardag vonden wij bijzonder genoeg om er wat aan uit te geven. En het blijkt: sterk houten speelgoed en het blijft leuk als ze wat ouder zijn. Bovendien vind ik het leuker staan in onze woonkamer dan al dat schreeuwerige plastic. ;)

Ze konden er beiden goed mee opstaan. Ze zijn zwaar en stabiel. Het is uiteindelijk toch de bedoeling dat ze met behulp van hun beenspieren gaat staan en zich niet met het volle gewicht ophijsen aan het karretje. Eventueel kan je er nog een zwaar boek inleggen, maar vonden wij niet nodig.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Janod via Nutricia spaarpunten actie. Leuk ding (zie post hieronder voor plaatje)
    Spaarartikelen • Nutricia Spaarprogramma

Ik heb de eerste tijd er een flinke stapel Linda's ingelegd om tegengewicht te bieden. :D Ging prima

4. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Uhm, die nutricia-actie voor dit poppenwagentje. Betekent het dan dat je 6 volle spaarkaarten moet hebben?
    Dan mag ik wel heeeeeeeeeeeel rap gaan beginnen met sparen....! ;)

6. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft de poppenwagen van de Prenatal gekregen van haar 'grote' opa en oma.
    Erg schattig en ze vindt hem helemaal leuk.
    Hij is alleen niet helemaal geschikt voor de 1e stapjes....

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    Hanna, ik heb een heeeele boel punten en ik heb een gloedje nieuwe janod poppenwagen, allebei te ruil/ te koop.
    Mocht je interesse hebben...:)

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hoi!
    wij hebben deze voor Esmée! of ze er goed mee kan lopen weten we nog niet, want hij staat nog 2 weekjes boven ;) hij ziet er in iedergeval erg stevig uit!

9. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ons meisje heeft van opa en oma een poppenwagen HABA gekregen
    Kennisgeving voor omleiding
    Ze kon er gelijk goed achterlopen en hij kantelt absoluut niet om. De stang is ook verstelbaar als ze echt kan lopen dat hij wat verder naar achteren kan.
    Niet goedkoop maar erg mooi.
    Ze heeft van ons nog een haba pop er bijgekregen.
    Ze speelt er dageliks mee en gaat er soms ook zelf inzitten en er mee rond rijden met papa. :)

10. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Wauw! Wat een mooie poppenwagentjes allemaal!

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bedankt voor de tip van Haba, die hebben leuke poppen zeg!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij hebben deze ook gekocth voor Megan. Zij is nu wel 2jr maar we vinden hem gewoon heel erg mooi. Ook zij krijgt er een pop bij :D

13. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Er is zojuist ook weer druk meegespeeld :)

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Foto.......foto? hahaha

Wij gaan hem geven met Sinterklaas :D
    We hadden geld gevraag met haar verjaardag en iedereen gevraagt om een kleinigheidje voor Megan mee te brengen omdat we deze zet zo graag wilde hebben.
    We hadden haar op haar verjaardag dus maar een klein beetje verwend en nu dubbel.
    Zij zit het verschil toch nog niet.

15. Maia

Maia Niet meer actief

Deel Deze Pagina