Hij schreeuwt moord en brand...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Alexandra1988, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Pfff, sinds gisteren schreeuwt mijn zoontje moord en brand zodra ik hem 's avonds in zijn bedje leg!

Hij gaat altijd tussen 19.00 uur en 20.00 uur naar bed en gisteren sliep hij pas om 23.00 uur en nee, niet in zijn eigen bed! Maar in het bed van papa en mama....
    Alles wat ik gisteren deed was niet goed, heb hem wel 4 keer opgepakt, hij was gewoon aan het hyperventileren en hield het geschreeuw heel lang vol!
    Zodra ik hem dan oppakte was het goed!

Ook als ik hem na het werk ga halen bij mijn moeder of bij mijn oma en hij heeft me gezien, mag ik ook echt niet uit het oog gaan, want dan schreeuwt hij ook weer alles bij elkaar...

Ja, waar doe je goed aan?
    Voelt me zo rot als hij zo huilt :(

2. misa

misa Niet meer actief

De 11 maanden sprong lijkt wel, die kan toch gepaard gaan met een soort van verlatingsangst (twijfel of dat wel het goede woord is.. :) )

Staat volgens mij wel meer over geschreven op het forum... Succes!!

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

verlatingsangst lijkt het wel maar volgens mij kan je daar niet veel aan doen....

4. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja klinkt als een sprong! De oudste heeft dit exact zo gehad ging vanzelf over maar was wel super vervelend! Hopelijk heeft de jongste het niet. Oudste slaapt nu steeds rond half 12 pas en alleen als ik erbij ben, hij is vorige week geopereerd en heeft nu heel veel verlatingsangst

Deel Deze Pagina