Hallo allemaal, Misschien hebben jullie tips voor ons? Wij hebben ons zoontje toen hij heel klein was ingebakerd, hij had het echt nodig want hij wapperde zichzelf elke keer wakker met zijn armpjes. Na verloop van tijd hebben we dat afgebouwd en het slapen zonder inbakeren ging hartstikke goed. Maar nu is hij 6 maanden en lijkt wel weer wakker te worden van zijn armpjes. Hij slaapt in een slaapzak zonder mouwen, ingestopt onder dekentjes. Maar 's nachts moeten we er nu regelmatig uit om hem weer terug in te stoppen, en dan slaapt hij ook meteen weer verder. Inbakeren mag niet meer ivm omdraaien, maar hebben jullie misschien andere tips wat werkt zonder er elke keer uit te hoeven 's nachts? Wat zijn jullie ervaringen? Ik zit al te denken aan een slaapzak met mouwtjes? Alvast bedankt voor jullie tips!
wij hebben ingebakerd tot ie ging rollen, een maand of 4, toen ook een aantal nachten weer onrustig, overwogen om toch weer in te bakeren, maar dan verschuif je het moment van stoppen alleen maar. het is even doorbijten, hier een nacht of 3 en toen was het klaar. Succes!
Ik had het bovenstaande kunnen typen, wij bakeren sinds een paar dagen niet meer in en onze zoon wordt idd telkens wakker van wapperende armpjes.. zou het aan de geboortedatum liggen? Ik heb Daniel nu tussen 2 heel strak opgerolde handdoeken liggen zodat hij toch wat beperkt wordt. De armpjes komen wel los, maar daar begint hij volgens mij iets aan te wennen nu.. Volgens mij is het gewoon nog even doorzetten.. maar ik hou me aanbevolen voor een betere tip
Wat grappig! Ze zijn precies even oud! Het probleem is een beetje dat we zo'n 2 maanden geleden al gestopt zijn met inbakeren. Dat ging tot 2 weken terug helemaal goed, hij houdt nog wel altijd van strak instoppen dus dat doen we ook. Maar nu na die lange tijd wordt hij toch weer wakker van zichzelf. Terwijl er dus in de tussentijd niets veranderd is aan zijn bed situatie zeg maar. Misschien is het een fase hoor, maar wel een beetje een vermoeiende Daarom hoop ik stilletjes op een goeie tip...