hallo, ons zoontje van 5 weken is vandaag uit het ziekenhuis gekomen hij heeft er 2 daagjes ingelegen ivm rs virus, maar het gaat nu weer prima met hem, nu hoop ik dat hij het niet meer krijgt of iets anders krijgt is er een middel dat de weerstand van baby,s verhoogd? weet iemand dit? groetjes wendy.
sam heeft er ruim 1 week gelegen. en ze blijft verkouden enz. vorige week eindelijk antibiotica gekregen. hoe is het nu met brandon? drinkt hij al wel weer goed?
Tegen mij is gezegd dat ze het eerst echt zelf moeten doen, die weerstand. maar er is geloof ik wel iets van vsm. misschien kun je op de site kijken van vsm of vogel. succes. erg he als je kindje zo ziek is
Je hebt druppels van VSM. Dit is een soort 7 daags kuurtje, maar daarna mag / kan je de rest 1x per dag opmaken om de weerstand wat extra te geven. Gebruik het op het moment hier ook. Het heet: nisykind forte
ik heb pilletjes van VSM voor weerstand, mag die 3 van op de dag hebben, en ze smelten gewoon in zn mond, en jason vind het nog lekker ook hahaha