Baby sandaaltjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fioon, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal!

Ik ben zojuist in het centrum op zoek gegaan naar babysandaaltjes!
    Ik kan alleen bij de hema sandaaltjes vinden, maar die hebben een legerprint, vind ik persoonlijk niet zo...

Heeft iemand tips waar ik sandaaltjes kan kopen? Er zijn wel veel sandaaltjes voor meisjes, veel soorten! Maar voor jongens... :rolleyes:

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bij prenatal zag ik van de week een paar soorten liggen en ook voor jongens.

3. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Bedankt lovewinnie! Dan ga ik daar eens kijken (al is het hier helaas niet in de buurt).

Dan moet ik daar maar een 'dagje uit' van maken :D

4. Tanja77

Tanja77 Niet meer actief

Heb voor Isabel een paar dagen geleden hele schattige sandaaltjes van TEVA gekocht, met aardbeitjes op de banden. Maar voor jongens zijn er ook hele schattige motiefjes. Staan ook op de website van TEVA.

Succes
    Tanja

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    'Bij van Haren heb ik sandaaltjes gehaald voor Felicity! ;)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik heb ze gekocht bij babywalz

7. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Bij Nelson kun je ook leukers kopen. Maar die gaan vaak vanaf maat 21/22 en die maat heeft jouw zoon nog niet denk ik? Dan moet hij wel hele grote voeten hebben voor zijn leeftijd ;) (www.nelson.nl)

8. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    :) Bedankt allemaal. Bij baby walz zag ik inderdaad leuke! En niet zo duur.

Hij heeft maat 19 nodig voor de zomer denk ik?

Weet iemand wat de levertijd is van baby walz, 2 weken staat op de site, dat vind ik wel weer errug lang (zeurpiet ben ik he!)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
  10. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    ok, misschien domme vraag, maar hoe bepaal je de schoenmaat van je ukkie?....

11. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
  12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik wou hier zojuist ook al een topic over openen :)
    Van het weekend dus maar eens even de stad in! Ik vind sandaaltjes sooooo cute hé bij die kleine ukkies. Van die kleine friemelteentjes... :)

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    waarom doe je sandaaltjes aan bij een kindje van 6 maanden? Gaat hij al staan dan?
    Ik laat Ymke haar voeten gewoon bloot. Is dat niet goed?

14. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zag idd bij Prenatal hele leuke in spijker stof enz.
    Helaas hadden ze daar alleen kleine maatjes...

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dit vroeg ik mij ook af ;). Maar je hoeft een baby die nog niet loopt echt geen schoenen aan te doen. Is meer voor de leuk denk ik?

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Giovanna loopt ook nog niet maar ik heb toch zeker wel schoenen voor haar nodig.

Ik zal eens op de site kijken..want ik had nike sandaaltjes voor Giovanna..maar die passen dus niet.

Groetjes Channie

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    wibra €2,99!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik had ze vorig jaar bij de h&m gekocht!

19. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ook ik ben op zoek naar sandaaltjes. Jesper vind het lopen aan de hand helemaal geweldig en ik heb altijd gehoord dat wanneer ze gaan lopen dat ze goeie schoenen aan moeten. Hmmm lastig als hij nog maar maat 17 of 18 heeft. Ik ben dus op zoek naar sandaaltjes met stevige zool in die maat. Nu wil ik er geen 60 euro voor uitgeven want hij kruipt ook nog en slijt ze waarschijnlijk binnen 2 weken af...hahahaha.
    Iemand een idee waar ze deze verkopen? Bij de schoenenreus begint het pas bij maat 19 en bij scapino ook geloof ik (wat ik zag op hun website).

20. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb teenslippertjes van Name It gekocht! Zo leuk! Nog veel te groot, maat 19/20, maar ik vond ze zo stoer!

Jamie heeft, als we weggaan op visite o.i.d. meestal zijn schoentjes (aapies) aan. Deze zijn inmiddels wel een beetje te klein en afgesabbelt (oops het donkerbruine bleek af te geven, dus dat zit nu op het beige :oops:)

Ik vind het zelf gewoon leuk dat hij schoentjes heeft, staat stoer! Maar warme schoentjes in de zomer lijkt me niet zo lekker... Vandaar sandaaltjes (of bij deze dus teenslippertjes ;) helemaal geweldig vind ik ze!)

Thuis in de tuin en binnen heeft hij altijd sokjes aan of blote voeten. Alleen als we weg gaan doe ik hem schoentjes aan.

Schoenenreus en Scapino, hebben die ook kleine schoentjes? Dat wist ik niet....

En helaas hebben we hier (nog) geen H&M :(

Deel Deze Pagina