Zou het eindelijk??? En blijf je plakken??? :(

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loenepoen, Jan 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Hoi dames,

Vanmorgen (weer) een testje gedaan (nummer 3 op de foto) met ochtendurine. Met in het licht houden en wat turen en schuin houden enz een vaag streepje te zien. Nu net weer een testje gedaan, dat is degene zonder nummer erop. Het lijkt wel of hij wat donkerder is geworden.... Wat denken jullie??

Dinsdag moet ik ongesteld worden... Ik zou denken dat de test dan al donkerder had moeten zijn dan hij nu is.
    Ik heb al 2 x eerder lichte testen gehad, en het is beide keren niet blijven plakken :( het is zoooo niet leuk meer!!

En dan de mensen om je heen die wel zwanger raken, waarvan je het totaal niet verwacht.. dat doet zeer (het is echt niet zo dat ik het hen niet gun hoor!! want dat doe ik wel!)

Attached Files:

2. Emsy

Emsy Fanatiek lid

Jan 29, 2015
    1,872
    1,681
    113
    Female
    De bovenste lijkt inderdaad wat donkerder!

Dat vind ik zelf het nadeel van voor je NOD testen dan krijg je soms hoop terwijl het vruchtje gewoon niet goed innestelt.

Hoop voor je dat het deze ronde raak is.

3. Loenepoen

Loenepoen Niet meer actief

Dat is ook zo, voor nod testen is eigenlijk niet goed.. maar heb nu al een aantal dagen zere borsten die met de dag voller en gevoeliger worden. Ik kon me niet meer inhouden, haha. maar vorige keren dat het niet goed bleef plakken was ik beide keren een paar dagen overtijd. Dus wat dat betreft had het niet uitgemaakt...

4. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zie op de bovenste test wel n licht streepje, ik hoop voor je dat het zo mag zijn!

5. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het goed nestelt en de testen oplopen. Ik heb ook veel vroege miskramen gehad, dat weet ik nu helemaal zeker omdat ik toen steeds streepjes had en nu zeker een half jaar geen streepje meer gezien heb. Het is toch iedere keer weer een teleurstelling. Wij zijn nu bijna 3 jaar bezig en in die drie jaar heb ik ook heel wat zwangerschappen om me heen gehad in familie vriendenkring en verder om me heen. Gelukkig vind ik het altijd minder lastig als de baby's eenmaal geboren zijn. Ben altijd iets meer jaloers op zwangerschappen dan op de baby's zelf hihi...

Succes!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    ik zie ook wat. Hopelijk lopen ze mooi op

Share This Page