Hij staat (heel even) los

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mammie van Roy, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Haha mijn vriend en ik hebben gisteren zo gelachen.
    Mijn zoontje staat al een hele tijd in de box (best wel stevig) allerlei toeren uithalen om toch maar een handje vast te hebben aan de spijltjes en toch je speelgoed op kunnen rapen en zo.
    Gisteren had hij een leeg flesje (halve liter) in zijn hand en dat wilde hij overpakken in zijn andere handje. Hij schrok zich rot toen hij besefte dat hij 2 handjes los had en greep snel weer het spijltje vast. Dat koppie daarna toen hij mij aankeek was echt onbeschrijfelijk. "had je dat gezien mama?" Je zag het hem denken.... Hij moest er zelf om lachen.
    Ik was wel heel trots op hem!

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Wat schattig! Mijn dochtertje vandaag heel even voor het eerst. Ik wilde haar uit de box pakken maar had haar nog niet vast, toen liet ze de spijlen al los en ze stond helemaal goed. Toen schrok ze ook en pakte gauw de spijlen weer.......

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wat leuk!
    Mijn dochter heeft zich vandaag voor het eerst echt omhoog getrokken aan de bank. Deed ze eerst ook wel, maar ze trok zich omhoog tot ze op haar knietjes zat. En nu stond ze echt op haar voetjes.

4. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Wat goed van 'm! Ze verbazen je elke keer weer he, die kleintjes :).

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ow wat grappig mammy van roy, we zijn dezelfde dag bevallen.x

6. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ja ik zag het!
    Volgens mij een populaire dag, want volgens mij is er nog iemand op die dag bevallen...
    Ik was er om 15.08 vanaf.... en jij?

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    19.17 uur! Dus ietstjes later :D.

8. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Onze dochter gaat sinds kort ook zelf staan, maar zij heeft juist niet door dat ze vast moet blijven houden wil ze niet vallen..
    Ze gaat staan, draait zich om en wil meteen aanlopen, maar helaas dat gaat nog niet..dus dan valt ze weer om..;)

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hahaha wat leuk! Ik zie hem al helemaal kijken :D

Deel Deze Pagina