doorslapen hoe doe je dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door christina77, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. christina77

13 nov 2008
    5
    0
    0
    mijn zoontje is 7 maanden maar wil snachts nog steeds niet door slapen.hij krijgt rond 23 uur zn laatste fles met 2 scheppen rijstebloem erin.slaapt dan tot uurtje of 4 en is wakker dan krijgt ie paar slokjes water of roosvicee want het gaat maar om een paar slokjes dan slaapt ie weer.en hem laten huilen zodat ie in slaapt valt werkt niet want hij blijft gewoon huilen tot dat je m eruit haalt. volgens cb moest ie dan binnen 1,5 week doorslapen ben ondertussen 2 maanden verder..na die paar slokjes dan slaapt ie tot 7 uur en dan de fles en dan slaapt ie weer tot 9 uur.wie weet tips om hem de hele nacht door te laten slapen?

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    euh.. misschien proberen om hem niet eruit te halen en liggend een paar slokjes te geven en dan snel weer weg. (ook niet verschonen, mits hij natuurlijk geen poepluier heeft ;) )
    Misschien is hij er wel aan gewend geraakt om 's nachts eruit gehaald te worden.

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

en als je hem gewoon een speen geeft

4. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Je kind huilt niet voor niets.. hij heeft je nodig.

5. christina77

13 nov 2008
    5
    0
    0
    nee gewoon de speen erin werkt niet.jammer genoeg.

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Komt vanzelf ;) ... Mirre ging ook op eens doorslapen toen ze bijna 9 maanden oud was. En nu doet ze het weer even niet ... tja ... zoals al werd gezegd ... sommige kindjes hebben gewoon hun papa/mama even nodig bij het terug in slaap vallen.

En CB's die denken dat er 1 prototype kindjes bestaat ... :rolleyes:

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier een meisje dat ook weer s'nachts komt.. wat te doen, wat je kindje nodigt lijkt te hebben. Hij gaat vanzelf wel doorslapen. ;)

8. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Mijn zoontje heeft ook een periode gehad dat hij 's nachts een slokje water wilde en dat gaf ik hem gewoon (ik liet heb wel in bed liggen en gaf hem dan een klein flesje met een beetje water). Als je zelf dorst hebt, neem je ook wat te drinken. Alleen zou ik geen roosvicee geven ivm gewenning en toekomstige tandjes...Mss kun je ook eens gaan proberen om de laatste fles eraf te halen. Warm eten rond 17 à 18 uur, laatste fles rond 20 uur en dan laten slapen. Mijn zoontje werd daar rustiger van, wss lag die late fles niet zo lekker meer op zijn maagje...

9. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Hier ook speentje. Moet ik wel heel snel mee zijn, bij het eerste geluidje als ze nog niet echt wakker is.
    Niet er 's nachts uit halen, niet praten en gezellig doen (ik ben 's nachts ook niet gezellig als ik uit mijn slaap word gehaald...)
    Onze dochter sliep toen ze een paar maanden oud was door en heeft dat lang gedaan. Maar sinds ze eet (7 maanden) werd ze 's nachts telkens wakker door poepbroeken e.d. Alleen in het uiterste geval geef ik haar 's nachts te drinken, want ik weet dat ze dat eigenlijk niet nodig heeft. Voor haar is 's nachts drinken meer als slaapmedicatie ipv honger. Alleen met een speentje valt ze na een tijdje wel weer in slaap.
    Tsja, zorgen dat hij overdag genoeg eet en drinkt, misschien vaker aanbieden ipv op verzoek. Ik weet het niet, gelukkig slaapt mijn dochtertje aardig goed 's nachts.

10. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    ik heb precies hetzelfde, ook rond een uur of 4 is meneer wakker.. een paar slokjes water en hij slaapt soms maar, soms ook weer niet, dan wil hij er echt uit en ik kan hem niet in zijn bedje laten huilen, vind ik te zielig :(, dus dan leg ik hem soms eventjes bij mij in bed en dan is hij meteen weg, daarna doe ik hem zachtjes terug in zijn eigen bedje.. soms wel een gedoe..

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ze gaan doorslapen als ze daar aan toe zijn. Tot die tijd, lekker bij je nemen, dat hebben ze nodig.

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hey christina
    sneek togh of heb ik het mis haha :p

13. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik zou je kindje niet meer wakker maken voor een voeding om 23u en dat eetmoment ergens op de dag of in de vroege avond te plannen. Als hij overdag voldoende eet en drinkt, is de kans groot dat hij 's nachts helemaal niet meer komt. En als dat niet werkt, go with the flow... Het is geen kwestie van niet door willen slapen, maar van niet door kunnen slapen en dat is ook niet af te dwingen.

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Precies, daar ben ik het helemaal mee eens! Zo gauw hij eraan toe is om door te slapen, doet ie dat wel. Nu blijkbaar dus nog niet zijn tijd.

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ben het ook helemaal met jullie mee eens. Je moet gewoon geduld hebben.

Deel Deze Pagina