Hoi Mike voelde afgelopen zaterdag wat koud en warm aan maar verder was er niks aan hem te merken dat hij zich ziek zou voelen. Toch voor de zekerheid zijn temperatuur opgenomen en die was toch 38,8 Verder at hij gewoon, dronk gewoon, was vrolijk en sliep normaal. Savonds en snachts toch voor de zekerheid temp. opgenomen en die was 38, 8 en later 39,4 DE volgende dag merkten we verder nog steeds niks aan hem en savonds was de temp. 38,4 en maandag morgen zelfs 37,0 Alleen werd hij afgelopen zondag avond wel wat snotterig . Nu bijna 4 dagen later is hij snik en snik verkouden. Neusje zit pot en pot dicht en het loopt er werkelijk met stralen uit. Eten is ook stuk minder , hangerig , hoesten, huilerig slecht slapen dus griep en zware verkoudheid neem ik aan? Maar de temperatuur schommelt vrij veel. We hebben al paar keer 36,8 gemeten, gisteravond 39,4 en nu zelfs 39,7 Is dat normaal dat de temp. zo kan schommelen. En dat betekent dat hij nu 3 dagen koorts heeft. Ook dat kan wel kloppen met zijn stevige verkoudheid die hij nu heeft. Gelukkig drinkt hij wel heel goed , sterker nog hij wil t liefst drinken drinken drinken. Eten is dus stuk minder maar das niet zo erg en hey als ik grieperig ben en snik verkouden dan heb ik ook geen trek. Nu gaan we vandaag naar de apotheek. Zijn zetpilltjes dan het beste om te geven en neusspray(zoutoplossing) en verder gewoon "lekker " uitzieken.? En hoelang mag hij koorts blijven houden? Michel
net ha gebeld en die vond het toch wel even verstandig om langs te komen. Dus dat doen we dan straks ook maar even.
Ok hij heeft dus iets waar we geen rekening mee hielden nml. oorontsteking aan beide kanten. Normaal doet onze dokter daar niet zoveel tegen omdat dat zelf weer moet overgaan maar omdat mike al 3 dagen vrij hoge koorts heeft(lichaam zal wel hard werken om die ontsteking tegen te gaan) heeft hij toch een kuurtje gekregen. Verder hebben we neusspray gehaald en zetpillen om de ergste koorts en evt pijn tegen te gaan. Arm kind. Hij eet wel wat maar tis toch allemaal stuk minder. Drinken doet hij gelukkig nog steeds genoeg.