Ow Lov heel herkenbaar. Mijn zoontje kon er ook wat van. Wees blij dat het nog naar beneden is. Is ook geen pretje ik weet het. Maar als ze naar je ribben trappen is het ook niet een heel erg fijn gevoel. Wat dan wel heel apart is, dat je dan ineens een kruin beneden voelt kriebelen of een handje voelt kietelen. Ik kan niet wachten tot ik het weer begin te voelen. Al hoop ik niet op die pijnlijke trappen dit keer. Succes nog met je zwangerschap!
L.inde zorgde ook voor hele pijnlijke steken down under. Dan verschoot ik echt! En helemaal leuk in de supermarkt ofzo...Sta je daar ineens spastisch te doen door die fijne steken van onder whaha. Was soms echt zo heftig dat het net leek of ze er opeens uit zou komen :-/
Ben momenteel even gezegend kleine ligt al dagen overdwars hoofd rechts billetjes links en de rug in/op mn bekken. Oftewel geen maagzuur meer meer lucht normaal plassen schaambeen geen pijn meer. Hoop natuurlijk wel dat ie gaat draaien nog want bevallen is een beetje onmogelijk uit deze positie.
Herkenbaar en oooo zo pijnlijk....:x Mijn dochter lag vaak in een stuit, soms draaide ze wel, maar dat voelt echt niet prettig. Of een trap tegen mijn blaas, ook zo fijn.... Mijn zoontje lag al heel vroeg vrij diep met zijn hoofd naar beneden, nog niet echt ingedaald, maar als hij zijn hoofdje draaide, leek het soms of ik met een mes bewerkt werd van onderen