Zo hehe jullie zullen wel denken blijft die zeuren ik ga van de ene ellende naar de andere geloof ik... Klinkt een beetje raar misschien...maarrr oke dan. Gister ochtend orgasme gehad..laatste keer was echt 10 weken geleden geloof ik. Daarna hele dag een raar zeurderig gevoel ik me buik. Vandaag ...is gewoon te gek voor worden. Zo een pijn in me lies en die pijn trekt door naar me *** en daarbij ik moet al vaak plassen maar nu :s echt opee s krijg ik zo een golf van dat ik heel nodig moet... Dan ga ik en vervolgens zeer minimaal. Net geweest korte tijd erna weer :x trapt dat kind opeens zo hard en is die stekende pijn dan bandenpijn ofzo? Heb eergister nog urine laten testen en had geen blaasontsteking maar deze pijn is gewoon te gek voor worden...als ik zit/lig gaat t wel maar nog die zeurende pijn op de achtergrond..
Hi, Ik zou als ik jou was gewoon even de vk bellen, ik herken dit zelf niet, ook niet van mijn vorige zwangerschap.. Sterkte meis!
Ik zou ook de VK bellen als ik jou was, ik herken het ook niet. Wel pijn na orgasme, maar lang niet zo erg als jij omschrijft
Sorry is niet de bedoeling dat ik er iemand mee beledig ofzo...heb m aangepast Ik wil me vk wel bellen maar van het team zit er 1 tussen die niet met mij op1 lijn ligt. Ze zegt altijd: het hoort erbij. Terwijl ze er altijd naast zit. Dus ben bang dat ik daar nu weer niks mee op schiet als ikhaar weer aan de tel krijg
Hormonen denk ik... Ik irriteer me echt ontzettend snel aan alles...en dan denk ik ook niet echt na over wat ik zeg:/
Nou nee dit klinkt niet echt als normale bandenpijn, of het komt wat heftiger over door de manier van verwoorden ? Je kindje doet niets expres overigens Als je geen vertrouwen hebt in je verloskundige dan zou ik een andere gaan zoeken. Het gaat om jouw lichaam en het leven van je kindje en als jij niet het gevoel hebt dat je daar terecht kan met al je vragen, dan is dat niet goed. Sucses ermee ik hoop dat je pijn snel weg ebt.
Uiteraard doet prinsesje t ook niet expres. Maar ik weet niet...t ging allemaal zo goed en nu alle ellende die maar kan komen. Ik heb hier geen andere keus dan deze vk. En het team opzich is goed maar er zit er 1 tussen en onze paden kruisen elkaar steeds
Nee hoor ik geniet ervan als t beweegt in me buik maar meer Aan mn lichaam. Blaas, liezen dat soort dingen
Ik zou gewoon bellen hoor! En mocht je haar aan de lijn krijgen dan zeg je gewoon dat je heel erg ongerust bent en dat je even langs wilt komen! Daar zijn ze voor!!
Alleen al je titel is al zo overdreven ik dacht dat het heel ernstig was.. Is vast gewoon van je orgasme... daar kun je best even last van hebben, zou niet weten wat de vk je zou moeten vertellen. Zeker moet je met echte klachten terecht kunnen maar we hoeven niet voor elke scheet te bellen natuurlijk
Verloskundigen zijn daar toch voor, ook om je gerust te stellen? Je kunt gewoon bellen hoor, misschien hoef je niet langs te komen maar misschien kan zij jou wat geruststellen, zodat je je wat minder onzeker voelt..
Ik zou gewoon afwachten en eventueel morgen bellen als je nog steeds erge pijn hebt. Lijkt mij ook gewoon van je orgasme te komen
Jazeker zijn ze daarvoor... Maar er is toch niks geks aan de hand behalve dat ze last heeft van de sex.... Maar als ts wilt bellen moet ze dat natuurlijk gewoon doen. Maar ik vindt dat er soms een beetje te snel gebeld wordt of dat vrouwen zich snel zorgen maken. Het gaat om een orgasme he en last na de sex
Ik heb na een orgasme ook een zeurderig gevoel echt tot stevige krampen aan toe die houden zeker een dag aan. Zou me niet te druk maken
Wat een drama word er gemaakt of dr kindje "niks" betekent voor dr.. wat een vooroordelen zeg! Volgens mij is ze er maar al te blij mee en maakt ze zich gewoon zorgen. . Nou iemand zonder moedergevoelens maakt zich geen zorgen hoor. Maargoed. Ik herken dit wel.. paar weken geleden na de sex heb ik serieus waar de hele dag nauwelijks kunnen lopen zelfs niet na even lekker gedoucht te hebben ik ging echt door de grond!!!!!!!!!!! Je titel van t topic past er helemaal bij!!!! Heb de verloskundige toen gebeld en daar was ik geruster door. . Alles is uiteindelijk goed gekomen. . Alleen voor mij geeeeeeeen sex meer tot dochterlief geboren is haha