Hoera onze zoon is geboren Woensdag ochtend werd ik wakker met wat 'gerommel' Mijn moeder is toen gelijk gekomenvoor de kids.. Wij zijn naar het ziekenhuis gereden, waar weom half 7 smorgens aankwamen. Ik had in mijn ogen wat'krampjes' maar omdat ze om de 3 minuten kwamen vond mijn man het nodig om de vk te bellen... Gelukkig maar, want om 7.25 uur mocht ik persen !!! Om 7.33 uur was hij er dan ... onze lieve zoon! Dezelfde ochtend was ik weer thuis.... Na nare bevallings ervaring kan ik nu zeggen.l.... zo kanhet ook !!! Elkebevalling is dus zeker anders... 'Wij maken het prima, genieten in volle glorie van onze gezonde jongeman.... 'mees' Mees was bijna 8 pond en 54 cm lang... het is een schatje!!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn zo'n snelle bevalling, deze zal ik naast alle andere bevallingsverhalen hier op het forum ook maar goed in mijn gedachten houden ;o)
Dank jullie wel... hou dit zeker in je gedachten... ik zag zo tegen d bevalling op... bah wat was ik bang.. en nu kijk ik terug met een lach... natuurlijk maakt mees gelijk alles goed, maar als ik terug denk aan de bevalling van sem... pfuu... ik geniet nu met volle teugen van de kraamtijd.. heerlijk om dit ook een x bewust mee te kunnen maken
wow wat een superbevalling, zo te lezen! van harte gefeliciteerd! ik zou er voor tekenen, zo'n bevalling voor de 2e..
gefeliciteerd met jullie zoon Mees geniet er van en super fijn da je nu een heerlijke en snelle bevalling hebt gehad