Teun krijgt kwark en dan gewoon puur natuur zeg maar niets er door... hij krijgt smiddags na zijn brood 1 á 2 paplepels en na het avondeten ook...is ongeveer gelijk als een klein danoontje maar dat vind ik zelf erg zoet... maar voor de rest kan je alle zuivel geven.....dus yoghurt/kwark/gele vla.... evt kan je ff op het etiket kijken of er suiker is toegevoed dan zou ik er niet voor gaan..als staat dit op de danoontjes ook niet zijn ze toch vrij zoet....maar dat is mss persoonlijk maar je zou evt wat roosvicee of diksap erdoor kunnen doen...geen honing dat mogen ze nog niet...... suc6 gr Janet
komt omdat danoontje vol zit met fruitsuikers dus er zit dan wel geen suiker toegevoegd.. maar er zit inderdaad wel alsnog gewoon een berg suiker in. anne lust overigens gewoon magere yoghurt met niks niet dat ze het vaak krijgt.. maar soms bij het ontbijt krijgt ze een vingertje van mij
Jacob krijgt meestal volle yoghurt met een klein beetje vla erdoor. En dan na z'n groentehapje (16:30). Ik meen dat ze op het CB gezegd hebben dat je beter halfvolle of volle yoghurt kan geven dan magere. Maar weet eigenlijk niet meer waarom... groetjes Liesbeth
Wij geven Linne (bijna 11 maanden) roeryoghurt of biogarde roer (zit in van die 1/2 liter bekers en dan gewoon het goedkoopste merk). Dat is wat minder zuur dan gewone yoghurt en dat eten wij zelf ook graag. Volle yoghurt vind ze ook heel lekker. Wij doen er nooit sap door en ze vindt het echt het allerlekkerste wat er bestaat! Groeten, Maaike
Hier krijgt ze alles gewone yoghurt of vanille yoghurt,vla en soms een smikkel toetje van ah...ze vind het allemaal lekker!
Hier alleen vanille yoghurt. Gewone yoghurt, boigarde of kwark krijg ik er hier met geen mogelijkheid in! Ach, we proberen over een tijdje gwoon weer...
Hier volle ( biologische) yoghurt, niet als toetje maar als tussendoortje 2x per week. Geen toevoegingen. Danoontje begin ik niet aan, veel te zoet naar mijn mening.
Yoghurt vind Joris echt smerig! Ik las vaker dat bijna elk kindje yoghurt lekker vind, maar zelfs met diksap ofzo erdoorheen vind hij het nog smerig...
tja, ik zal dan wel een hele slechte mama zijn maar Erik krijgt elke avond na het eten een danoontje. Hij vind het heerlijk! Van die vele fruitsuikers merk ik niks van hoor. Hij is niet drukker of wat dan ook.
@mamzie: zou dat je meteen een slechte mama maken? ik denk het niet hoor... waarom vinden babies eigenlijk yoghurt altijd zo lekker? meen me namelijk te herinneren dat zodra ze wat ouder wroden ze toch ineens liever zoetigheid hebben
die turkse yoghurt is wat zoutiger toch? volgens mij haal ik weleens de drinkbare variant hier bij de turksepizzaboer als ik toch moet wachten op mn eten vind het errug lekker maar ondanks dat alles hier multiculti is.. kun je dat dus niet in de supermarkt kopen helaas.