Mijn zoontje (bijna 1) wil helemaal niks weten van ander drinken naast zijn melk. Ik krijgt nu 3x 120-150cc opvolgmelk aan, wat hij lang niet altijd op krijgt. Ik bied hem 's morgens en 's middags naast zijn fruit diksap aan, maar dat wil hij dus niet. Zo ook geen water, thee of wat dan ook. Ik heb verschillende bekers geprobeerd... uit flesje, tuitbeker met zachte tuit en harde tuit, rietjesbeker, gewone beker. Maar niks wil hij. Ik geef dan ter compensatie wat gewone melk uit zijn flesje, zodat hij toch wat meer vocht binnenkrijgt. Maar hier drinkt hij dan weer minimaal van. En echte goede volle plasluiers heeft ie al tijden niet meer. Moet ik gewoon geduld hebben? Of hebben jullie nog tips?
weet niet of je het al geprobeerd hebt maar misschien vers geperste sinasappelsap verdund met water of pruimensap (gedroogde pruimen laten weken in kokendwater, af laten koelen en zeven en nog eventueel verdunnen met water) Of van friso die kant en klare fruitdranken Mijn zoontje wilt ook niet veel ander drinken maar dit drinkt hij wel het beste.