Geen korstjes eten...

Discussie in 'Voeding' gestart door Gentle, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Mijn dochter heeft nogal eens eet-kuren, maar de laatste tijd ging het brood beter. Ze at zeker 1,5-2 boterhammen per dag, en soms zelfs een keer nog meer! Voor haar doen echt super goed! Avondeten is nog altijd de ene keer weinig, de andere keer nog minder :p

En wat heeft ze nu weer bedacht? Dat ze geen korstjes wil eten ;) Ja hoor, tuurlijk, hadden we niet alle fases al gehad? Nu eet ze dus weer 2 keer op een dag alleen het binnenste van een boterham (ongeveer een halve is dat).

Pfffff, en ik maar gezellig blijven aan tafel ;) omdat het zo'n positief moment moet blijven... Ik doe het wel hoor, maar niet met heel veel overtuiging meer!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gentle, dat geeft niks joh. Hier zitten we af en aan in die fase. Ik ben van mening dat als ze al wat eten het een hele prestatie is. De korstjes zijn maar een klein procent. En in het geval van Julia denk ik dat het al heel wat is, dat ze lekker het grootste gedeelte van het broodje op eet.

(niet lullig bedoeld) Het hoort er helemaal bij.

Noor die gooit af en toe haar korstjes weg of geeft ze aan mij. Soms komt ze ze halen en soms taalt ze er niet naar. Prima.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je zelf tijdelijk de korstjes eraf snijdt, dun, dan eet ze meer dan een halve boterham als ze geen korstjes eet!

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland

Deel Deze Pagina