Hallo! Mijn zoontje is 9 weken. Hij drink 150+5 scheppen (nutrilon pepti ivm koemelkallergie!). Hij weegt 6025 gram. Hoeveel mag hij nou eigenlijk drinken? Ik probeer hem overdag op 5 flessen te krijgen omdat hij vaak 's nachts nog een fles wil. Maar dit haal ik niet altijd, 4 uur haalt hij zelden tussen de fles. Hij wil soms na 3 uur echt eten. Maar als hij overdag 6 flessen krijgt, mag hij 's nachts niks meer toch? Of is dat niet zo erg af en toe. Ik geef hem trouwen de laatste fles 180+6 maar dat drinkt hij niet altijd op.. Ik dacht, als hij nou 6 flessen overdag drinkt dan komt hij miss 's nachts niet.. maar dat doet hij soms wel (minder als wanneer hij er 5 krijgt) mag hij dan nog wat drinken of moet ik het dan echt op 5 fleseen overdag houden?? alvast bedankt. groetjes!
Hallo, Het is belangrijk dat je kindje niet meer dan 1 liter voeding per 24 uur drinkt. Je kunt dus uitgaan van 5 voedingen van 180 ml water met 6 schepjes voeding, of 6 flessen van 150 ml water met 5 schepjes voeding. Groeten eveline