Hij wil geen flesje bv

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mowtom, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb dat lijstje ook gekregen. Alleen hebben ze mij er wel wat uitleg bij gegeven. Bij jou niet dan?

Het zit zo, kijkend bij 3 maanden oud, dat flesvoeding 5x is van 140 tot 200 ml. Verschilt per kind.
    Geef je BV, maar wil je t per flesje geven dan moet je zorgen dat je per voeding in ieder geval 200 ml hebt (uit de vriezer gehaald ofzo) omdat je immers niet weet wat je kind drinkt moet je dus zorgen dat je 200 ml hebt liggen. mocht ie dat op krijgen is t prima, maar 160 is ook prima. maar het moet in ieder geval minimaal 140 ml zijn. (volgens dat boekje dan, maar dat moet je niet te letterlijk nemen, als je kind met 130 tevreden is, ist ook goed)

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    joh, gewoon niet te veel zorgen om maken! Hij haalt het toch wel bij jou in. Als hij maar in ieder geval iets drinkt uit het flesje.
    Wij zijn al super blij als hij 80ml drinkt.... maar op de creche blijft hij pertinent weigeren en dus kan ik steeds tussendoor komen.... lastig maar ik hoop nog steeds dat het goed gaat komen.

Dus vooral niet pushen en zeker geen zorgen om hoeveelheid maken, let op zijn hoeveelheid luiers en hoe hij is....
    Succes!

Deel Deze Pagina