Hey meiden, ja wel een erge vervelende situatie, hier ook een dilemma, ik wil graag een tweede en ben 40. Hij is ook 40 en vind zichzelf te oud, ziet zich niet als 50 jarige achter een kind van 10 aanrennen. Onze dochter word volgende maand 7 en vraagt er heel vaak naar dat ze ook een broetje of zusje wilt. Ikzelf heb tot 29 een rotleven gehad en begin nu sinds 4 jaar na de deur te hebben gesloten voor ouders, echt te leven en nu heb ik dus een hele sterke wens voor een tweede, ook voor mezelf en voor ons dochtertje. De negatieve aspecten winnen het telkens van de positieve. Hij zegt dat hij er wel elke dag aan denkt en mee bezig is. We hebben ook relatietherapie omdat hij ook erg streng en een kort lontje heeft naar onze dochter toe, dat gaat gelukkig al wel een heel stuk beter hoor maarja het blijft knagen, ik wil graag de rest van mn leven een leuk en compleet gezin hebben waar ik mee verder kan en niet de rest van mn leven een verlangen wegstoppen en verdrietig blijven. Ow hoe kom ik hier uit. Heeft iemand hier ervaring mee of misschien tips? Ik wil hem niet pushen want dat werkt averechts bij hem, dat heb ik al geprobeerd. Hij wil ons ook niet kwijt...... Xeen