Hoi iedereen, Na een lang traject zijn wij eindelijk (heel pril) zwanger. De grootouders willen we sneller dan de 3 maanden voor de vrienden op de hoogte brengen, middels een rompertje of slabbetje of iets waarop dan de aankondiging staat... Ik kan online blijkbaar niet echt een goede site vinden waar ik die kan laten maken, heeft iemand tips/ideetjes?? Andere ideetjes zijn ook welkom, maar liefst wel via een online site! Bedankt!!!
Wij hadden slabbetjes besteld met de tekst: jullie worden opa en oma! En dat ingepakt in een houten hartvormige doosje van de action met een knuffeldoekje en een rammelaartje erbij. Staat nog steeds op de kast
Ik heb bij simply colors slabbetjes besteld voor beide opa's en oma's met daarop de tekst; mijn opa en oma zijn de aller liefste! Site is, www.simplycolors.nl
Wij hebben een doosje (blik) gekocht bij de action. hierop stond "little box with big things" ( kostte geloof ik nog geen euro), vervolgens roze/blauwe organza ook bij de action ( ook nog geen eur) en een fopspeen. hier hebben we een roze en blauw lint (ook action) omheen gedaan en gestrikt.. organza in het blik, speentje met strik/lint erin, doosje dicht en inpakken.. boodschap wsa duidelijk haah..
Moest even zoeken maar ISI Mini Slabbetje Jullie Worden Opa & Oma, bestelt bij babypark.nl Oh en wij hadden er ook een voorleesboekje van nijntje bij gedaan Opa en Oma Pluis
Allereerst gefeliciteerd! Bij de eerste hadden wij de echo in een mooi kadertje met een gedichtje gedaan. Bij de 2e onze zoon zo'n shirt met tekst aangedaan dat hij grote broer werd en als kado voor beide grootmoeders een doos gemaakt met een rompertje, kruippakje, slabbetje, mutsje en badeendje met op het deksel de tekst EHBO (eerste hulp bij oppassen).
Een ander leuk idee is het volgende : Een klein kinder EHBO koffertje kopen en hier een slab,speen,fles etc in doen. En dan op het koffertje acher de letters schrijven. ... Eerste hulp bij oppassen.😆
Wij hadden tussen Sint en kerst een klein tutteldoekje en trilbeest gekocht ingepakt en met een gedichtje gegeven, hebben ze alvast iets voor wanneer ze oppassen Zag ook zojuist dat mijn schoonouders van vrienden een slabbetje met een opa en oma tekst hebben gekregen